مقاله بررسی‌تاثیر نمادها و نشانه های شهری در توسعه گردشگری (مطالعه ی موردی: شهر‌تبریز)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی‌تاثیر نمادها و نشانه های شهری در توسعه گردشگری (مطالعه ی موردی: شهر‌تبریز) دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی‌تاثیر نمادها و نشانه های شهری در توسعه گردشگری (مطالعه ی موردی: شهر‌تبریز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی‌تاثیر نمادها و نشانه های شهری در توسعه گردشگری (مطالعه ی موردی: شهر‌تبریز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی‌تاثیر نمادها و نشانه های شهری در توسعه گردشگری (مطالعه ی موردی: شهر‌تبریز) :

تعداد صفحات :۳۴

امروزه‌ یکی از مهم‌ترین ‌فضاهایی‌ که‌ مورد‌ توجه و بازدید گردشگران ‌قرار گرفته و فرصت‌های ‌بسیاری ‌برای گردشگران به­وجود آورده­اند، فضاهای شهری می­باشند. آنچه که فضاهای یک شهر را پویا و جذاب ساخته و سبب ایجاد رضایت در بین شهروندان و جذب‌گردشگران می­شود، تاریخ،‌ فرهنگ‌غنی، زیبایی‌‌بصری و منظر‌‌ شهری ‌است‌ که نمود ویژه آن‌ها در المان­ها و نمادهای‌شهری ‌به وضوح قابل رویت است. در این پژوهش‌ تلاش بر این بوده که با توجه به اهمیت صنعت ‌گردشگری در توسعه‌ی پایدار ‌شهری، با رویکردی ‌توصیفی‌-‌تحلیلی در یک فضای علمی، نقش نمادها و المان­های ‌شهری در جذب ‌گردشگر مورد بررسی ‌قرار گیرد. در این راستا با استفاده از ابزار پرسشنامه، با روش ‌نمونه­گیری تصادفی ‌ساده از گردشگران برای گردآوری ‌اطلاعات استفاده ‌‌شده است. برخی از یافته­های این تحقیق نشان می‌دهد فضای‌ گردشگری تبریز تحت تأثیر فضای ‌تاریخی ‌شهر قرار گرفته است. در این ‌راستا یک ارتباط قوی ذهنی و فرهنگی‌ بین بازدیدکنندگان و نمادها و المان­هایی‌که ‌متناسب با فرهنگ جامعه‌ی ‌اسلامی ‌ایرانی‌ ساخته شده­اند است. همچنین ‌تحلیل­های‌ نرم­افزار SPSS از آزمون­های ‌واریانس ‌یک­طرفه و‌ رگرسیون ‌خطی ‌نشان‌ می‌دهد که بین نوع ‌کاربری­اراضی ‌اطراف ‌المان­ها و جذب‌گردشگر و همچنین ‌استفاده ‌از فناوری­های ‌اطلاعات‌ در اطلاع­رسانی ‌نمادها و المان­ها و توسعه‌ی گردشگری ‌شهری ‌ارتباط معناداری‌ وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.