مقاله اعتماد نهادی و سرمایه گذاری در واحدهای گردشگری (مطالعه موردی: استان گلستان)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله اعتماد نهادی و سرمایه گذاری در واحدهای گردشگری (مطالعه موردی: استان گلستان) دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اعتماد نهادی و سرمایه گذاری در واحدهای گردشگری (مطالعه موردی: استان گلستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اعتماد نهادی و سرمایه گذاری در واحدهای گردشگری (مطالعه موردی: استان گلستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اعتماد نهادی و سرمایه گذاری در واحدهای گردشگری (مطالعه موردی: استان گلستان) :

تعداد صفحات :۳۶

اولین و مهم­ترین عامل در سرمایه­ گذاری توجه به امنیت و اعتماد می­ باشد. اعتماد سرمایه­ گذاران به سازمان­ ها و نهادهای اجتماعی به­ ویژه سازمان­ های بخش دولتی که از آن تحت عنوان «اعتماد نهادی» یاد می­ کنند، نقش بسیار مهمی در گرایش نسبت به سرمایه­ گذاری به ویژه در واحدهای گردشگری دارد. استان گلستان به­ عنوان یکی از استان­ های مقصد گردشگری دارای واحدهای گردشگری متنوعی می­ باشد که سرمایه­ گذاران آن به دلایل مختلف از جمله احساس ناامنی و بی­ اعتمادی با مسائل و مشکلات عدیده­ای مواجه­ اند. هدف اصلی این پژوهش، نشان دادن رابطه بین میزان اعتماد نهادی با سرمایه­ گذاری در واحدهای گردشگری استان گلستان می­ باشد. در این پژوهش از روش تحقیق پیمایشی استفاده شده و در آن برای جمع­ آوری داده­ ها پرسشنامه محقق ساخته به کار گرفته شده است. بر این اساس تعداد ۱۳۹ پرسشنامه بین سرمایه­ گذاران واحدهای گردشگری توزیع شده و داده­ ها از طریق نرم افزار SPSS مورد پردازش و تحلیل قرار گرفته­ اند. نتایج تحقیق نشان می­ دهد که بین اعتماد نهادی با سرمایه­ گذاری واحدهای گردشگری رابطه معنی­ داری وجود ندارد. همچنین مقایسه گروه­ ها و نهادهای مورد مطالعه نشان می­ دهد که سرمایه­ گذاران به دانشگاه­ ها و مراکز آموزشی، مجلس شورای اسلامی، شورای شهر اعتماد بیشتری دارند. علاوه بر این، نتایج مطالعه حاضر نشان می­ دهد که بین اعتماد نهادی و نوع واحدهای گردشگری تفاوت معنی­ داری وجود نداشته است. در پایان نیز جهت برنامه­ ریزی بهتر در منطقه مورد مطالعه پیشنهاداتی از قبیل تقویت امنیت سرمایه­ گذاری، ترغیب سرمایه­ گذاری بخش خصوصی در احداث و توسعه تاسیسات گردشگری، حمایت دولت و ظرفیت­ سازی برای جذب سرمایه در بخش گردشگری ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.