مقاله عوامل انگیزشی گردشگری سلامت در چشمه های آب گرم استان مازندران (مطالعه موردی: رامسر و لاویج)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله عوامل انگیزشی گردشگری سلامت در چشمه های آب گرم استان مازندران (مطالعه موردی: رامسر و لاویج) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل انگیزشی گردشگری سلامت در چشمه های آب گرم استان مازندران (مطالعه موردی: رامسر و لاویج)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل انگیزشی گردشگری سلامت در چشمه های آب گرم استان مازندران (مطالعه موردی: رامسر و لاویج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل انگیزشی گردشگری سلامت در چشمه های آب گرم استان مازندران (مطالعه موردی: رامسر و لاویج) :

تعداد صفحات :۲۹

امروزه گردشگری به­عنوان صنعتی جذاب و رو به رشد مورد توجه می‌باشد ودر این حوزه، گردشگری سلامت نیز که با روح و جسم گردشگران در ارتباط است، نوعی از گردشگری است که به­منظور حفظ، بهبود و حصول مجدد سلامت جسمی و ذهنی فرد انجام می‌شود. با توجه به افزایش فشارهای روزمره فردی و اجتماعی این نوع گردشگری جایگاه ویژه‌ای در انواع دیگر گردشگری پیدا کرده است. استان مازندران با وجود طبیعت بکر، آب و هوای مطبوع و چشمه‌ها و آب­گرم­های طبیعی در گردشگری سلامت نقش به­سزایی را ایفا می‌کند. هدف از این تحقیق شناسایی عوامل انگیزشی موثر در جذب گردشگر به چشمه‌های آب­گرم استان مازندران است. در تحقیق حاضر نمونه آماری،شامل ۶۴۶ نفر از گردشگران چشمه‌های آب‌گرم است که ۳۵۲ نفر از گردشگران آب‌گرم رامسر و ۲۹۴ نفر از گردشگران آب‌گرم لاویج می‌باشند. روش تحقیق توصیفی پیمایشی، و از ابزارهای مصاحبه و پرسش‌نامه برای جمع‌آوری اطلاعات استفاده شده است. در این تحقیق، عوامل انگیزشی از دو بعد رانشی و کششی بررسی شده و در فرضیه‌های تحقیق تفاوت و اولویت‌بندی آنها مورد آزمون قرار گرفته است. یافته‌های تحقیق بیانگر تفاوت معناداری میان میانگین عوامل رانشی (۱۶/۳) و کششی (۹۷/۲) است. همچنین با توجه به اولویت‌بندی عوامل رانشی و تعیین نقش عوامل کششی در جذب گردشگران به چشمه‌های آب‌گرم، پیشنهاداتی در رابطه با افزایش تطبیق عوامل رانشی و کششی در چشمه‌های آب‌گرم رامسر و لاویج ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.