مقاله تعیین نیاز به توجّه در ضربه ی اسمش بدمینتون
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعیین نیاز به توجّه در ضربه ی اسمش بدمینتون دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعیین نیاز به توجّه در ضربه ی اسمش بدمینتون کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین نیاز به توجّه در ضربه ی اسمش بدمینتون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعیین نیاز به توجّه در ضربه ی اسمش بدمینتون :
تعداد صفحات :۲۱
رسول یاعلی، دکتر عباس بهرام، دکتر احمد فرخی، دکتر احمدرضا موحدی مقدّمه و هدف: از منظری میتوان گفت مراحل مختلف یک مهارت ورزشی نیازمند ظرفیّت متفاوتی از محدودهی توجّه انسان است که این موضوع در مهارتهای ورزشی متفاوت متغیّر است. هدف: هدف از این مطالعه تعیین میزان نیاز به توجّه در مراحل مختلف مهارت اسمش بدمینتون است. روششناسی: ۲۲ ورزشکار بدمینتون ماهر دارای سابقهی بازی در لیگ برتر یا لیگ دسته یک و یا ورزشکاران کنونی تیم ملّی، از دو گروه سنّی نوجوانان و جوانان و به صورت نمونهگیری در دسترس انتخاب شدند. (mean=15.5, SD=1.69) پس از آزمون صحت اجرای مهارت اسمش، آزمودنیها به تکلیف کاوش شنیداری کلامی همزمان با اجرای اسمش در ۳ مرحله پاسخ دادند. هر فرد ۹ بار آزمون اسمش را اجرا کرد که در هر کدام از ۳ مرحلهی اجرای مهارت اسمش ۳ بار مورد سنجش تکلیف کاوش قرار گرفت. یافتهها: تحلیل واریانس با اندازههای تکراری نشان داد که تفاوت معنا داری بین نمرههای آزمون اوّلیّه اسمش با نمرههای اسمش در ۹ بار اجرای بعدی وجود ندارد (P>0.05). هم چنین مقایسهی میانگین نمرههای آزمون کاوش در ۳ مرحلهی اجرای اسمش آشکار کرد مرحلهی دوم مهارت اسمش دارای تفاوت معناداری با دو مرحلهی دیگر دارد (Pنتیجهگیری: براساس نتایج این تحقیق نیاز توجّهی مرحلهی دوم مهارت اسمش (مرحلهی حرکت راکت به سمت توپ و ضربه به توپ در بالای سر) بیشتر از مراحل دیگر است و به نظر میرسد هر گونه اضافه بار توجّهی در این مرحله ممکن است به تخریب مهارت منجر شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.