مقاله مقایسه تاثیر بازخورد خودکنترلی با سطوح مختلف بازخورد غیر کنترلی بر اکتساب، یادداری و انتقال قابلیّت تشخیص خطا در تکلیف تولید نیرو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایسه تاثیر بازخورد خودکنترلی با سطوح مختلف بازخورد غیر کنترلی بر اکتساب، یادداری و انتقال قابلیّت تشخیص خطا در تکلیف تولید نیرو دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایسه تاثیر بازخورد خودکنترلی با سطوح مختلف بازخورد غیر کنترلی بر اکتساب، یادداری و انتقال قابلیّت تشخیص خطا در تکلیف تولید نیرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه تاثیر بازخورد خودکنترلی با سطوح مختلف بازخورد غیر کنترلی بر اکتساب، یادداری و انتقال قابلیّت تشخیص خطا در تکلیف تولید نیرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایسه تاثیر بازخورد خودکنترلی با سطوح مختلف بازخورد غیر کنترلی بر اکتساب، یادداری و انتقال قابلیّت تشخیص خطا در تکلیف تولید نیرو :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده
هدف از انجام این پژوهش مقایسه اثر بازخورد خودکنترلی با سطوح مختلف بازخورد غیر کنترلی (کاهش فراوانی آگاهی از نتیجه) بر قابلیت تشخیص خطای تکلیف تولید نیرو بود. برای دستیابی بهاین هدف ۵۰ آزمودنی داوطلب به طور تصادفی در قالب ۵ گروه خودکنترلی، جفت شده، ۳۰%، ۵۰% و ۱۰۰% آگاهی از نتیجه قرار گرفتند. از دستگاه تولید نیرو استفاده شد. گروهها نیروی ملاکی را در ۶ بلوک ۱۲ کوششی در مرحله اکتساب تولید کردند. گروه ۳۰% KR در ۲۲ کوشش، گروه ۵۰%KR در ۳۶ کوشش، گروه ۱۰۰% KR در ۷۲ کوشش، و گروه خودکنترلی هر زمان که درخواست دریافت بازخورد داشتند آگاهی از نتیجه ارائه گردید. نیروی ملاک در مرحله اکتساب و یادداری برابر ۲۰% و در مرحله انتقال ۳۰% بیشنیه نیروی تولیدی هر فرد بود. برای مرحله اکتساب از تحلیل واریانس عاملی مرکب و در مرحله یادداری و انتقال از تحلیل واریانس یک متغیّره استفاده کردیم. نتایج در مرحله اکتساب و یادداری نشان داد که گروه خودکنترلی و بازخورد با فراوانی ۱۰۰% عملکرد بهتری نسبت به سایر گروهها داشتند. همچنین در مرحله انتقال گروه خودکنترلی نسبت به سایر گروهها داری عملکرد بهتری بود. به طور کلی میتوان بهاین نتیجه رسید که دادن حق انتخاب به آزمودنیها در دریافت بازخورد به دلیل مزایای که دارد باعث افزایش قابلیت تشخیص خطا نسبت به کاهش فراوانی آگاهی از نتیجه میشود. همچنین میتوان گفت که برنامهریزی بازخورد بر مبنای آزمودنی مداری مؤثّرتر از برنامه مربّیمداری است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.