مقاله ارزیابی محتوای دورههای آموزش کارآفرینی بر اساس فرآیند و رفتار کارآفرینی و کسبوکار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی محتوای دورههای آموزش کارآفرینی بر اساس فرآیند و رفتار کارآفرینی و کسبوکار دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی محتوای دورههای آموزش کارآفرینی بر اساس فرآیند و رفتار کارآفرینی و کسبوکار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی محتوای دورههای آموزش کارآفرینی بر اساس فرآیند و رفتار کارآفرینی و کسبوکار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی محتوای دورههای آموزش کارآفرینی بر اساس فرآیند و رفتار کارآفرینی و کسبوکار :
تعداد صفحات :۴۱
بدیهی است که کارآفرینی و جنبههای مشخص آن را میتوان آموزش داد. اخیراً به علت افزایش دورههای آموزشی کارآفرینی، نیاز به تدوین سرفصل و محتوای مورد توافق فراگیران جهت پاسخ به نیازهای یادگیری متقاضیان وجود دارد. هدف تحقیق حاضر شناسایی و ارزیابی سرفصلها و محتوای دورههای آموزش کارآفرینی بر اساس فرآیند و رفتار کارآفرینی و کسب و کار است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی است، که بر مبنای راهبرد پیمایش و به صورت تک مقطعی به انجام رسیده است و از ابزار پرسشنامه برای جمعآوری دادههای مورد نیاز استفاده گردیده است کلیه افراد شرکت کننده در دورههای آموزش مهارتهای کسب و کار و کارآفرینی وزارت کار در استان کرمانشاه جامعه آماری تحقیق حاضر را تشکیل دادند. با بهرهگیری از جدول کرجسی و مورگان ۱۷۶ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند که برای دستیابی به نمونهها از روش نمونهگیری تصادفی ساده استفاده شد. مهارتهای مورد نیاز متقاضیان در قالب ۸ بعد، ۳۱ مولفه و ۱۷۶ نشانگر مورد ارزیابی قرار گرفت که نتایج آن بیانگر این است که ابعاد توسعه حرفهای، ارتباطات و مهارتهای بین فردی، مهارتهای دیجیتالی، اقتصاد، رفتار/ خصایص کارآفرینی، سواد مالی، فرآیندهای کارآفرینانه، مبانی کسب و کار به ترتیب در اولویتهای اول تا هشتم قرار داشتند. همچنین مهمترین مولفهها نیز شامل مولفههای “رعایت اصول اخلاقی در ارتباطات” و “ارتباطات کارکنان” در قالب بعد “ارتباطات و مهارتهای بین فردی” و مولفههای “برنامهریزی شغلی” و “مهارتهای کاریابی” در قالب بعد “توسعه حرفهای” بودند. علاوه بر آن نشانگرهای مختلفی نیز به تفکیک هر کدام از مولفهها شناسایی و اولویتبندی شدند. برخی پیشنهادها برای بهبود برنامههای آموزش کارآفرینی ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.