مقاله بررسی رابط? بین باورها و انتظارهای جنسیتی معلمان زن با یادگیری کلامی، ریاضی و اجتماعی دانش‌آموزان دبستانی درشهر اصفهان در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۸۹


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی رابط? بین باورها و انتظارهای جنسیتی معلمان زن با یادگیری کلامی، ریاضی و اجتماعی دانش‌آموزان دبستانی درشهر اصفهان در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۸۹ دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابط? بین باورها و انتظارهای جنسیتی معلمان زن با یادگیری کلامی، ریاضی و اجتماعی دانش‌آموزان دبستانی درشهر اصفهان در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۸۹  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابط? بین باورها و انتظارهای جنسیتی معلمان زن با یادگیری کلامی، ریاضی و اجتماعی دانش‌آموزان دبستانی درشهر اصفهان در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۸۹،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابط? بین باورها و انتظارهای جنسیتی معلمان زن با یادگیری کلامی، ریاضی و اجتماعی دانش‌آموزان دبستانی درشهر اصفهان در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۸۹ :

تعداد صفحات :۲۹

هدف اصلی این پژوهش، بررسی رابط بین باورها و انتظارهای جنسیتی معلمان زن با یادگیری کلامی، ریاضی و اجتماعی دانش‌آموزان شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۰- ۸۹ است. روش پژوهش، توصیفی ـ هم­بستگی و جامع آماری ۱۸۴ نفر از معلمان زن شهر اصفهان‌اند که با روش تصادفی انتخاب شده‌­اند. برای گردآوری داده­‌ها، از دو ابزار استفاده شده است. ابزار اول، معدل دانش‌­آموزان در سه یادگیری کلامی و ریاضی و اجتماعی و ابزار دوم، پرسش­نام محقق ساخته بوده‌است. ضریب پایایی پرسش­نام باور جنسیتی ۸۸/۰ و پایایی پرسش­نام انتظار جنسیتی ۹۶/۰ به دست آمده است. نتیجه­‌ها نشان می­‌دهد بین باورهای جنسیتی معلمان و یادگیری کلامی و ریاضی دانش­‌آموزان، رابط معنادار وجود ندارد، اما بین باور جنسیتی معلمان با یادگیری اجتماعی، رابط معنادار وجود دارد. میان انتظارهای جنسیتی و یادگیری کلامی و اجتماعی رابط معنادار وجود ندارد، اما بین انتظارهای جنسیتی معلمان و یادگیری ریاضی رابط معنادار وجود دارد که با افزایش انتظار جنسیتی معلمان یادگیری ریاضی دانش­‌آموزان افزایش می­یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.