مقاله نیازسنجی زنان آموزشیار شاغل در مراکز یاد گیری محلی با تاکید برارزیابی مهارت های آموزشی، شغلی و زندگی آنها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نیازسنجی زنان آموزشیار شاغل در مراکز یاد گیری محلی با تاکید برارزیابی مهارت های آموزشی، شغلی و زندگی آنها دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نیازسنجی زنان آموزشیار شاغل در مراکز یاد گیری محلی با تاکید برارزیابی مهارت های آموزشی، شغلی و زندگی آنها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نیازسنجی زنان آموزشیار شاغل در مراکز یاد گیری محلی با تاکید برارزیابی مهارت های آموزشی، شغلی و زندگی آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نیازسنجی زنان آموزشیار شاغل در مراکز یاد گیری محلی با تاکید برارزیابی مهارت های آموزشی، شغلی و زندگی آنها :
تعداد صفحات :۴۱
هدف این پژوهش، شناسائی نیازهای آموزشی آموزشیاران زن شاغل در مراکز یادگیری محلی، شامل مهارتهای تدریس و رسانههای آموزشی، مهارت اساسی (شغلی، زندگی)، است. این پژوهش، از نوع کاربردی و با روش تحقیق توصیفی ـ پیمایشی و با ابزار جمعآوری اطلاعات انجامشده است که عبارتاند از سه نوع پرسشنامه با ضریب آلفا کرونباخ ۸۹% و ابزارمصاحبه به روش کیفی، با تکنیک گروه متمرکز با حجم نمون آماری برابر ۸۸ تن از آموزشیاران مراکز یادگیری محلی شهرستان کاشان، با روش سرشماری. برای تجزیه وتحلیل دادهها، از آزمونهای آمار استنباطی، مانند تحلیل واریانس(ANOVA) وآزمونF، دانت و ضریب همبستگی پیرسون استفاده شده است. یافتههای حاصل از آزمونهای مرحل اول (نظر سنجی) اعلام شده است. این یافتهها عبارتاند از نیازهای آموزشی آموزشیاران به ترتیب اولویت دورههای آموزشی، تجهیزات آموزشی، فضای مناسب آموزشی، برگزاری اردوهای علمی و آموزشی، آموزش و تربیت مربیان درس مهارتهای اساسی، برگزاری کلاس آموزش هنر، تجدید نظر در کتب درسی، وافزایش ساعات تدریس در یک دوره و چند مورد نیاز فرعی. پس از آزمونهای مرحل دوم (آزمونهای دانشی و مهارتی) چنین نتیجه گرفته شد که آموزشیاران در زمین دانش طراحی آموزشی، مهارت قبل از تدریس، مهارتهای حین تدریس و کل روشهای تدریس در حد متوسط و پاییناند و دربار دانش وسایل و رسانههای آموزشی و بهکارگیری آنها و همچنین مهارتهای اساسی در حد متوسط رو به ضعیفاند و هرچه سابق آموزشی و مدرک تحصیلی بالاتر میرود این مهارتها نیز افزایش مییابد؛ هرچه سابق آموزشی بیشتر میشود این مهارتها بهتر میشود و با افزایش مدرک تحصیلی این مهارتها افرایش مییابد. نتایج حاصل از آزمونهای مرحل سوم، که با استفاده از فن دلفی بهدست آمدهاست، عبارتاند از نیازهای آموزشی آموزشیاران شامل افزایش دانش درباره روشها و فنون تدریس طراحی آموزشی و استفاده از وسایل و رسانههای آموزشی و کمک آموزشی.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.