مقاله راهبردهای حفظ نوبت در مکالمات دختران دبیرستانی با همسالان، خانواده و دبیران در بیرجند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله راهبردهای حفظ نوبت در مکالمات دختران دبیرستانی با همسالان، خانواده و دبیران در بیرجند دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله راهبردهای حفظ نوبت در مکالمات دختران دبیرستانی با همسالان، خانواده و دبیران در بیرجند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله راهبردهای حفظ نوبت در مکالمات دختران دبیرستانی با همسالان، خانواده و دبیران در بیرجند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله راهبردهای حفظ نوبت در مکالمات دختران دبیرستانی با همسالان، خانواده و دبیران در بیرجند :
تعداد صفحات :۳۳
این مقاله به بررسی راهبردهای حفظنوبت، بهعنوان بخشی از راهبردهای نوبتگیریآموزان دختر دبیرستانی در بیرجند و همچنین تأثیر موقعیت ارتباطی بر این راهبردها، درارتباط با: (۱) همسالان، (۲) خانواده (خواهر بزرگتر) و (۳) دبیران میپردازد. برمبنای روش تحلیلین مقاله، نود دقی طبیعیِ دونفره و رودررو در هرییتهاییل واقع شده است. نتایی از ایهایین و وقفههای پرنشده بیشترین فراوانی و درصد را در هرسه موقعیتِ مورد مطالعه، بهخود اختصاص دادهاند، در موقعیتهای ارتباط با همسالان و خانواده، نشانههای گفتمانی و بازگوییها تقریباً بهطور یسان بهیشوند، برخلاف دو موقعیتِ ارتباط با همسالان و خانواده، در موقعیتِ ارتباط با دبیران، بازگوییها بیشتر از نشانههای گفتمانی بهیروند، انحراف معیارِ بهدستآمده از درصد فراوانی راهبردهای حفظ نوبت در موقعیتهای ارتباط با همسالان، خانواده و دبیران نشان میی دادهها در موقعیتِ ارتباط با همیتِ ارتباط با دبیران از همه بیشتر است. بهعبارت دیگر، دادهها در موقعیتِ ارتباط با همسالان همگنتر و در موقعیتِ ارتباط با دبیران ناهمگنترند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.