مقاله رادیو و کارویژههای عصر نو: نقطهگذاری فرهنگی، رایانش اجتماعی، باغبانی زبانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رادیو و کارویژههای عصر نو: نقطهگذاری فرهنگی، رایانش اجتماعی، باغبانی زبانی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رادیو و کارویژههای عصر نو: نقطهگذاری فرهنگی، رایانش اجتماعی، باغبانی زبانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رادیو و کارویژههای عصر نو: نقطهگذاری فرهنگی، رایانش اجتماعی، باغبانی زبانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رادیو و کارویژههای عصر نو: نقطهگذاری فرهنگی، رایانش اجتماعی، باغبانی زبانی :
تعداد صفحات :۳۲
این پژوهش به دنبال توانسنجی از نظام رسانهای نوین و جستوجوی کارکردهای مناسب و متناسبِ آن در طراز یک جامع آرمانی است. در این میان، نقشآفرینی مؤثر شبکههای رادیویی منوط به تعامل مؤثر و حداکثری با بافت اجتماعی و بازاریابی مفید و مؤثر فرهنگی ـ اجتماعی است. از این رو، در این پژوهش، در سطح کلان، ادبیات و رویکردهای کلاسیک حوز رسانه رصد میشود و نقش جامعی از این رسانهها و همنشینی و جانشینی آنها با یکدیگر ارائهمیکنیم که به جایابی رادیو در این گستره میانجامد و سپس با تعریف ثقل ارتباطی رسانههای دیداری و شنیداری و چندرسانهایها، به تخصیص نقش و همپوشانی شبکههای رادیویی در منظوم رسانههای موجود و نیز پذیرش نقشهای مکمل این رسانهها نسبت به یکدیگر پرداخته و با فراتحلیل ادبیات حوز رسانه، سه محور اساسی زیر را در کارکردهای رسانهای رادیو مطرح میکنیم: ۱. نقطهگذاری فرهنگی ناظر به نقش رادیو در هویتبخشی فرهنگی (Cultural Punctuation)؛ ۲. رایانش اجتماعی ناظر به کارگزاری و خدمات عمومی رادیو (Social Computation)؛ ۳. پایش و پالایش (باغبانی) زبانی ناظر به مرجعیت زبانی رادیو (Language Gardening). استقرار و استمرار (آمایش) این سه رویکردِ رسانهای در عرص اجتماعی یک الزام را با خود دارد و آن هم شکلگیری مناسبات یک فرهنگ رسانهای است که اشاع آن، راهگشا و بسترساز تعامل اجتماعی و تأثیرگذاری رسانهها و از جمله رادیو در زندگی ما و تعیینکنند حدود و ثغور این تأثیرگذاری است. برای رسیدن به چشمانداز مناسبی از اثرگذاری شبکههای رادیویی بر زندگی اجتماعی، فرهنگ ارتباطات رسانهای به عنوان یک بیانی مأموریت برای دستاندرکاران و متولّیان شبکههای رادیویی اعم از عمومی، خصوصی، اختصاصی و تخصصی عمل میکند. ما این راهبرد فرهنگی را با شش جهتگیری اساسی معرفی میکنیم. در سطح خرد، میباید اهداف عملیاتی و به عبارتی کارویژههای رادیویی مشخص شود. سطح خرد بحث، به کمک مطالعات کتابخانهای و مشاهد میدانی، به نسخ رادیویی مباحث فوق پرداخته و دوازده نقش اساسی را برای شبکههای رادیویی داخلی مدّنظر قرارمیدهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.