مقاله ارزیابی و مقایس? مدل‎های تأثیرات رسانه‎ها بر مخاطبان با استفاده از تکنیک Topsis Fuzzy


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارزیابی و مقایس? مدل‎های تأثیرات رسانه‎ها بر مخاطبان با استفاده از تکنیک Topsis Fuzzy دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی و مقایس? مدل‎های تأثیرات رسانه‎ها بر مخاطبان با استفاده از تکنیک Topsis Fuzzy  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی و مقایس? مدل‎های تأثیرات رسانه‎ها بر مخاطبان با استفاده از تکنیک Topsis Fuzzy،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی و مقایس? مدل‎های تأثیرات رسانه‎ها بر مخاطبان با استفاده از تکنیک Topsis Fuzzy :

تعداد صفحات :۲۵

در عصر ارتباطات، دستیابی به مخاطبان و اثرگذاری بر آنان از اهداف دست‎اندرکاران رسانه‎های مختلف است. هدف این پژوهش بررسی و مقایس مدل‎های تبیین تأثیرات رسانه‎ها بر مخاطبان است. در این مقاله به چهار مدل از آثار رسانه‎ها یعنی تأثیرات مستقیم، شرطی، انباشتی و شناختی و متغیرهای مهم در هر مدل پرداخته‎شده‎است. تفاوت مدل‎ها در این است که هر یک بر جنب خاصی از محتوای رسانه‎ها یا مخاطبان به عنوان دریافت‎کنندگانِ تأثیرات رسانه‎ها تأکید دارند. از آنجا که هر مدل فقط بر بخشی از دلایل تأثیر رسانه‎ها تأکید دارد، هیچ‎کدام از آن‌ها به‎‎تنهایی نمی‎تواند تبیین کاملی از تأثیرات رسانه‎ها ارائه‎دهد. بنابراین، با استفاده از روش تاپسیس فازی (Topsis Fuzzy)، مدل‎های مورد نظر با هم مقایسه شده و مدل‎ها از لحاظ تأثیرگذاری بر مخاطبان رتبه‎بندی شدند؛ در پایان، دلایل برتری هر مدل بر دیگری مشخص شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.