مقاله ارزیابی و مقایس? مدلهای تأثیرات رسانهها بر مخاطبان با استفاده از تکنیک Topsis Fuzzy
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی و مقایس? مدلهای تأثیرات رسانهها بر مخاطبان با استفاده از تکنیک Topsis Fuzzy دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی و مقایس? مدلهای تأثیرات رسانهها بر مخاطبان با استفاده از تکنیک Topsis Fuzzy کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی و مقایس? مدلهای تأثیرات رسانهها بر مخاطبان با استفاده از تکنیک Topsis Fuzzy،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی و مقایس? مدلهای تأثیرات رسانهها بر مخاطبان با استفاده از تکنیک Topsis Fuzzy :
تعداد صفحات :۲۵
در عصر ارتباطات، دستیابی به مخاطبان و اثرگذاری بر آنان از اهداف دستاندرکاران رسانههای مختلف است. هدف این پژوهش بررسی و مقایس مدلهای تبیین تأثیرات رسانهها بر مخاطبان است. در این مقاله به چهار مدل از آثار رسانهها یعنی تأثیرات مستقیم، شرطی، انباشتی و شناختی و متغیرهای مهم در هر مدل پرداختهشدهاست. تفاوت مدلها در این است که هر یک بر جنب خاصی از محتوای رسانهها یا مخاطبان به عنوان دریافتکنندگانِ تأثیرات رسانهها تأکید دارند. از آنجا که هر مدل فقط بر بخشی از دلایل تأثیر رسانهها تأکید دارد، هیچکدام از آنها بهتنهایی نمیتواند تبیین کاملی از تأثیرات رسانهها ارائهدهد. بنابراین، با استفاده از روش تاپسیس فازی (Topsis Fuzzy)، مدلهای مورد نظر با هم مقایسه شده و مدلها از لحاظ تأثیرگذاری بر مخاطبان رتبهبندی شدند؛ در پایان، دلایل برتری هر مدل بر دیگری مشخص شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.