مقاله بررسی نقش عوامل جمعیتشناختی و اجتماعی- اقتصادی در مصرف کالاهای فرهنگی جوانان ۲۹-۱۵ ساله شهر تهران (نمونه مورد مطالعه: فرهنگسراهای بهمن و اشراق)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی نقش عوامل جمعیتشناختی و اجتماعی- اقتصادی در مصرف کالاهای فرهنگی جوانان ۲۹-۱۵ ساله شهر تهران (نمونه مورد مطالعه: فرهنگسراهای بهمن و اشراق) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی نقش عوامل جمعیتشناختی و اجتماعی- اقتصادی در مصرف کالاهای فرهنگی جوانان ۲۹-۱۵ ساله شهر تهران (نمونه مورد مطالعه: فرهنگسراهای بهمن و اشراق) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش عوامل جمعیتشناختی و اجتماعی- اقتصادی در مصرف کالاهای فرهنگی جوانان ۲۹-۱۵ ساله شهر تهران (نمونه مورد مطالعه: فرهنگسراهای بهمن و اشراق)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی نقش عوامل جمعیتشناختی و اجتماعی- اقتصادی در مصرف کالاهای فرهنگی جوانان ۲۹-۱۵ ساله شهر تهران (نمونه مورد مطالعه: فرهنگسراهای بهمن و اشراق) :
تعداد صفحات :۲۵
توجه به مصرف کالاهای فرهنگی به عنوان یکی از عوامل مهم داوریهای زیباشناختی و یکی از مولفههای ذایقه عمومی جامعه رو به فزونی است.در این مقاله، گروه نوجوان و جوان (۲۹-۱۵ ساله) در شهر تهران به عنوان شهر پیشرو در حوزه فرهنگی به عنوان گروه هدف مورد توجه قرارگرفته و عوامل جمعیتشناختی تاثیرگذار برذایقه مصرفی آنها مورد مطالعه قرار میگیرد. در کشور ما، سهم جمعیتی این گروه بیش از هر گروه دیگری است. نظریات مختلفی در مورد مصرف فرهنگی و عوامل موثر بر آن طرح و بسط داده شده است از جمله بوردیو در این حوزه جزو صاحبنظران مهم به شما میرود. وی از انواع سرمایهها و نوع مصرف کالای فرهنگی را مرتبط با برخی از عوامل به ویژه پایگاهطبقاتی و اجتماعی میداند. در همین ارتباط، توجه به سبک زندگیجای مهمی را به خود اختصاصمیدهد. با عنایت به مباحث نظری و جهت بررسی موضوع، نمونهای به تعداد ۳۶۶ نفر از دو مراجعهکنندگان به دو فرهنگسرای اشراق و بهمن انتخاب شده و پرسشنامه طراحی شده جهت برآورد نظرات پاسخگویان به آنها ارایه شد.نتایج نشان داد که عوامل جمعیتی از جمله جنس، سطح تحصیلات فرد و والدین، رتبه فرزند و موارد مشابه تاثیر قابل توجهی بر مصرف کالاهای فرهنگی مورد استفاده دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.