مقاله اثربخشی قصهدرمانی در کاهش اختلال رفتاری دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثربخشی قصهدرمانی در کاهش اختلال رفتاری دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثربخشی قصهدرمانی در کاهش اختلال رفتاری دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی قصهدرمانی در کاهش اختلال رفتاری دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثربخشی قصهدرمانی در کاهش اختلال رفتاری دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی :
تعداد صفحات :۲۵
هدف از تحقیق حاضر بررسی تأثیر قصهدرمانی در کاهش اختلال رفتاری دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی است. جامع آماری همه پسران مقطع ابتدایی شهر مشهد بودند. در این پژوهش به سبب مشکلات مربوط به اجرای طرحهای آزمایشی، که مستلزم همکاری مسئولان مدرسه و والدین است، از روش نمونهگیری دردسترس استفاده شد و، پس از انتخاب مدرسه، از بین دانشآموزانی که بالاترین نمره را در فرم معلمان داشتند، سی نفر انتخاب و سپس به صورت تصادفی در دو گروه آزمایش و گواه (۱۵=n) جایگزین شدند. سپس مربیان پرسشنام راتر کودکان را بهمنزله پیشآزمون برای هر دو گروه تکمیل کردند و درمانگران جلسات قصهدرمانی را به مدت شش هفته و در دوازده جلسه برای گروه آزمایش برگزار کردند. پس از اتمام جلسات درمان، دوباره همان مربیان پرسشنام راتر را بهمنزله پسآزمون برای هر دو گروه گواه و آزمایش تکمیل کردند و نتایج با آزمون t برای گروههای مستقل و تحلیل کوواریانس مقایسه شد. با توجه به نتایج، فرضی پژوهش تأیید شد و میتوان نتیجه گرفت که قصهدرمانی در کاهش اختلالات رفتاری دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی مؤثر است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.