مقاله بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های تفکر فلسفی در سند برنامه درسی ملی آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های تفکر فلسفی در سند برنامه درسی ملی آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های تفکر فلسفی در سند برنامه درسی ملی آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های تفکر فلسفی در سند برنامه درسی ملی آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های تفکر فلسفی در سند برنامه درسی ملی آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران :

تعداد صفحات :۳۸

هدف کلی پژوهش حاضر ، تعیین میزان توجه سند برنامه درسی ملی به مؤلفه‌های تفکر فلسفی است. تحقیق، ازنظر هدف،کاربردی و ازلحاظ روش مبتنی بر روش تحلیل محتوا است . به­دلیل محدودیت ، نمونه آماری همان جامعه آماری یعنی سند برنامه درسی­ملی جمهوری­اسلامی­ایران است .روایی ابزار، از طریق روایی محتوایی و پایایی آن با ضریب توافق ویلیام اسکات ، بیش از %۸۶ تعیین گردید. برای تجزیه‌وتحلیل داده‌ها از شاخص‌های آمار توصیفی و برای کسب اطمینان بیش‌تر نتایج ، از شیوه آنتروپی­شانون ، بهره گرفته شد. نتایج حاکی از توجه نسبی سند اما نامتوازن و ناهماهنگ به مؤلفه‌های تفکر فلسفی است. مؤلفه «کنجکاوی» با ۶۹ واحد ثبت معادل %۲۶ و ضریب اهمیت ۲۴۴/۰ ، با بیشترین فراوانی و اهمیت موردتوجه و مؤلفه «وحدت شخصیت» با ۹ واحد معادل %۳ و ضریب اهمیت ۰۲۴/۰ ، مورد کم‌توجهی واقع‌شده است. مؤلفه‌های دیگر به ترتیب فراوانی و اهمیت، عبارت‌اند از: « علاقه به ارزش‌های انسانی» 52 واحد معادل %۱۹ و ضریب اهمیت۲۰۲/۰، « جامعیت» 41 واحد یعنی %۱۵ و ضریب اهمیت۱۵۷/۰، « تعمق» 38 واحد معادل %۱۴ ضریب اهمیت ۱۵۶/۰، « استقلال رأی» 31 واحد معادل %۱۱ و ضریب اهمیت ۰۷۹/۰، « نوجویی» 18 واحد یعنی %۷ و ضریب اهمیت ۰۷۲/۰ و « انعطاف‌پذیری» 13 واحد معادل%۵ و ضریب اهمیت ۰۲۴/۰بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.