مقاله «حلق? کندوکاو اخلاقی»، رویکردی نوین در تربیت اخلاقی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله «حلق? کندوکاو اخلاقی»، رویکردی نوین در تربیت اخلاقی دارای ۵۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله «حلق? کندوکاو اخلاقی»، رویکردی نوین در تربیت اخلاقی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله «حلق? کندوکاو اخلاقی»، رویکردی نوین در تربیت اخلاقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله «حلق? کندوکاو اخلاقی»، رویکردی نوین در تربیت اخلاقی :
تعداد صفحات :۵۲
هدف اصلی این پژوهش مقایس رویکرد فلسفه برای کودکان با سایر رویکردهای مهم در موضوع تربیت اخلاقی است. بدین منظور با طبقهبندی رویکردهای تربیت اخلاقی بر اساس ابعاد وجود آدمی (باور، عاطفه، اراده و رفتار) به رویکردهای باورمحور، عاطفهمحور، ارادهمحور و رفتارمحور، مهمترین نظریهها ذیل هر یک از این رویکردها به طور مختصر تبیین شده است. در رویکرد باورمحور، نظری تبیین ارزشها و نظری رشد قو قضاوت اخلاقی پیاژه-کلبرگ، در رویکرد عاطفهمحور، نظری مراقبتیِ گیلیگان، در رویکرد ارادهمحور، نظری سنتی-ارسطویی و در رویکرد رفتارمحور، نظری رفتارگرایی اسکینر به اختصار تبیین شدهاند و سپس مزایا و معایب هر یک به ویژه انتقادات وارد بر آنها از منظر برنام فلسفه برای کودکان مورد بحث قرار گرفته است. در ادامه تلاش شده است ضمن یک مقایس تطبیقی نشان داده شود چه اشتراکها و افتراقهایی میان رویکرد برنام فلسفه برای کودکان در تربیت اخلاقی که آن را به طور مختصر «حلق کندوکاو اخلاقی» مینامیم، با هر یک از نظریههای رقیب وجود دارد. نتیج نهایی این است که «حلق کندوکاو اخلاقی» از تمام رویکردها و نظریههای دیگر در تربیت اخلاقی متمایز است و بنیانگذاران این برنامه به صورت آگاهانه تلاش کردهاند نظریهای در تربیت اخلاقی ارائه دهند که ضمن پوششِ تمام ابعاد وجود آدمی، جامع مزایای نظریههای رقیب و مانع نواقص آنها باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.