مقاله تأثیر ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانش‌‌آموزان سال سوم راهنمایی شهر همدان به تفکیک جنسیت


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تأثیر ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانش‌‌آموزان سال سوم راهنمایی شهر همدان به تفکیک جنسیت دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانش‌‌آموزان سال سوم راهنمایی شهر همدان به تفکیک جنسیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانش‌‌آموزان سال سوم راهنمایی شهر همدان به تفکیک جنسیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانش‌‌آموزان سال سوم راهنمایی شهر همدان به تفکیک جنسیت :

تعداد صفحات :۲۸

هدف اساسی پژوهش حاضر بررسی مقاله تأثیر ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانش‌‌آموزان سال سوم راهنمایی شهر همدان به تفکیک جنسیت است. روش پژوهش مورد استفاده از نوع علّی‌ـ ‌مقایسه‌‌ای است. جامعه آماری شامل ۸۲۲۹ نفر دانش‌‌آموز مدارس راهنمایی شهر همدان در سال تحصیلی ۹۰-۹۱ است که با استفاده از روش نمونه‌‌گیری طبقه‌‌بندی‌شده با تخصیص متناسب، تعداد ۳۶۷ دانش‌‌آموز انتخاب گردید. ابزار جمع‌‌آوری اطلاعات شامل پرسش‌‌نامه‌‌های ذهنیت فلسفی و توانایی حل مسائل ریاضی است که ضرایب اعتبار و پایایی آن محاسبه شد. تجزیه و تحلیل داده‌‌ها با استفاده از نرم افزار ۲۰ SPSSدر دو بخش آمار توصیفی (فراوانی، درصد، میانگین و انحراف معیار) و استنباطی (ضریب همبستگی اسپیرمن، تحلیل واریانس دوطرفه‌‌ بین‌آزمودنی، آزمون بن فرونی و رگرسیون چندمتغیره) صورت گرفت. یافته‌‌های پژوهش نشان داد که علاوه‌‌بر تأیید اثر اصلی ذهنیت فلسفی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانش‌‌آموزان، اندازه این اثر نیز شدید است، علاوه‌‌بر این با قوی‌تر شدن ذهنیت فلسفی دانش‌‌آموزان، توانایی حل مسائل ریاضی نیز به طور معناداری افزایش می‌یابد. این در حالی است که اثر اصلی جنسیت و اثر تقابلی ذهنیت فلسفی و جنسیت بر توانایی حل مسائل ریاضی دانش‌‌آموزان معنادار نشد. ضمناً اثر تعمق بر توانایی حل مسائل ریاضی نیز به‌طور معناداری بیش از اثر جامعیت و انعطاف‌‌پذیری است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.