مقاله بررسی و مقایسه شیوه آموزش تفکر نزد فریدالدین عطار و متیو لیپمن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی و مقایسه شیوه آموزش تفکر نزد فریدالدین عطار و متیو لیپمن دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی و مقایسه شیوه آموزش تفکر نزد فریدالدین عطار و متیو لیپمن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و مقایسه شیوه آموزش تفکر نزد فریدالدین عطار و متیو لیپمن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی و مقایسه شیوه آموزش تفکر نزد فریدالدین عطار و متیو لیپمن :
تعداد صفحات :۳۲
این پژوهش درصدد پاسخ به این پرسش است که، «آموزش تفکر» و شیوه آموزش دوسویه در میان بزرگان فرهنگساز ایرانی مغفول بوده است یا نظایری دارد؟ با بررسی شیوه گفتوگوی دوسویه فریدالدین عطار در منطقالطیر و مقایسه آن با مؤلفههای «آموزش تفکر» متیو لیپمن، مشاهده شد که شیوه آموزشی عطار در قرن هفتم به شیوه آموزشی متیو لیپمن در قرن حاضر بسیار نزدیک است. این مقایسه با تسامح از تعریف کودک در دیدگاه روانشناسان، که غالباً بین یک تا دوازده سال است، انجام شده است. کودک از دیدگاه عارفان انسانی خام و مبتدی است و این تعریف، نزدیک به تعریف «کودک، کودک است» در P4C است. همانطور که دیدگاه عطار و لیپمن در موضوع آموزش (فلسفه) و هدف آموزش (ارتقای تفکر و اتخاذ تصمیم آزادانه برای خود) شبیه به هم است در شیوه آموزش آنها نیز شباهت زیادی دیده میشود. هر دو از قصه و گفتوگو در شیوه آموزش خود بهره بردهاند و در روش هر دو، تعلیم تفکر و فلسفه موجب تغییر رفتار میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.