مقاله درآمدی انتقادی بر «دورههای برخط آزاد انبوه (موکها)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله درآمدی انتقادی بر «دورههای برخط آزاد انبوه (موکها) دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله درآمدی انتقادی بر «دورههای برخط آزاد انبوه (موکها) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله درآمدی انتقادی بر «دورههای برخط آزاد انبوه (موکها)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله درآمدی انتقادی بر «دورههای برخط آزاد انبوه (موکها) :
تعداد صفحات :۴۱
هدف این مقاله معرفی و نقادی دورههای برخط آزاد انبوه (موکها) است. برای تحقق این هدف، از روش پژوهش «کاوشگری فلسفی انتقادی» استفاده شد. جامعه آماری دربرگیرنده کلیه منابع اعم از کتابها، مقالات، مطالعات و پژوهشهای مرتبط با موضوع بود که حداکثر ممکن منابع به روش نمونهگیری هدفمند به عنوان نمونه انتخاب شدند. دادههای موردنیاز از طریق سیاهه یادداشتبرداری گردآوری، و اطلاعات به روش کلامی، تصویری و استنتاج منطقی تحلیل شد. در این مقاله، ابتدا، موکها در سه محور «چیستی»، «چرایی»، و «چگونگی» توصیف شدند. سپس، برای تفسیر موکها، معیارهای الف)نظریه زیربنایی، ب)عدالت آموزشی، ج)آموزش بزرگسالان، د)عملی بودن از نظر فنی، و هـ)کاربردهای آموزشی انتخاب و موکها براساس آنها تحلیل شدند و در نهایت، مزایا و معایب آنها احصاء شد. براساس یافتههای این مقاله، مهمترین مزایای موکها عبارت بودند از: برخورداری از نظریه علمی زیربنایی پیشرفته و به روز، زمینهسازی عدالت آموزشی، تناسب با آموزشهای بزرگسالان، قابلیت عملیاتی شدن و منافع و مزایای مختلف آموزشی. با این همه، نوپا بودن نظریه زیربنایی موکها (ارتباطگرایی) و وجود نقدهای متعدد برای آن، قابلیت موکها در ایجاد و گسترش تبعیض آموزشی، کاستیهای فنی مختلف، و نقصها و معایب جدی در بعد کاربرد آموزشی نیز از معایب آن بودند. نتیجه اینکه پرداختن به موکها نیازمند آگاهی از این مزایا و معایب و تلاش برای رفع معایب آن است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.