مقاله ارائهی روشی جدید برای بهبود مانورپذیری خودروی سنگین مفصلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائهی روشی جدید برای بهبود مانورپذیری خودروی سنگین مفصلی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائهی روشی جدید برای بهبود مانورپذیری خودروی سنگین مفصلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائهی روشی جدید برای بهبود مانورپذیری خودروی سنگین مفصلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائهی روشی جدید برای بهبود مانورپذیری خودروی سنگین مفصلی :
تعداد صفحات :۲۲
در این مقاله روشی جدید برای حذف خروج از مسیر، در یک خودروی سنگین مفصلی ارائه میشود که به بهبود مانورپذیری آن میانجامد. همچنین برمبنای اصول هندسی و سینماتیکی، یک مدل مرجع برای ایجاد زاویهی مفصل مطلوب ارائه میشود. تعقیب زاویهی مطلوب فوق، انتهای تریلر را وادار به تعقیب مسیر چرخ پنجم خودرو میکند. بدینطریق، ضمن افزایش مانورپذیری خودروی مفصلی، جلوی دوران کنترلنشدهی نیمه تریلر نیز گرفته میشود. ورودیهای مدل مرجع یادشده عبارتاند از سرعت طولی، سرعت جانبی و سرعت چرخشی واحد کشنده، و خروجی آن «زاویهی مفصل مطلوب» است. برای تنظیم زاویهی مفصل خودروی سنگین، یک سیستم کنترلی مبتنی بر منطق فازی طراحی شده است. این کنترلکننده با تنظیم زوایای چرخهای تریلر، رفتار خودرو را کنترل میکند. برای تنظیم سرعت چرخشی کشنده نیز یک کنترلکننده توسعه مییابد که با تغییر زاویهی فرمان جلوی کشنده، این متغیر حرکتی را تنظیم میکند. نتایج شبیهسازی ــشامل چندین مانور مختلفــ مؤید تأثیر قابل ملاحظهی روش پیشنهادی در بهبود مانورپذیری و پایداری خودروی مفصلی است. حساسیت روش پیشنهادی نسبت به خطای متغیرهای ورودی مدل مرجع نیز تحلیل شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.