مقاله بررسی اثر پارامترهای سیستم تعلیق در پایداری غلتشی خودرو SUV
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اثر پارامترهای سیستم تعلیق در پایداری غلتشی خودرو SUV دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثر پارامترهای سیستم تعلیق در پایداری غلتشی خودرو SUV کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر پارامترهای سیستم تعلیق در پایداری غلتشی خودرو SUV،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثر پارامترهای سیستم تعلیق در پایداری غلتشی خودرو SUV :
تعداد صفحات :۱۸
بیشغلتی یکی از خطرناکترین حالات از انواع تصادفات است. هدف از این پژوهش، بررسی چگونگی تأثیر پارامترهای سیستم تعلیق بر حد پایداری غلتشی خودرو اس یو وی خودروی اسپرت ورزشی( در شرایط بروز بیشغلتی است. برای این منظور، ضمن بررسی معادلات بیشغلتی شبهایستایی خودرو در حالت صلب و بههمراه سیستم تعلیق، شاخص پایداری دینامیکی مشخص شد. سپس مدلی کامل با ۱۰۵ درجه آزادی در محیط ADAMS با استفاده از اطلاعات خودرو ۳۲۰ML بهعنوان خودرو مرجع، توسعه داده شده است. برای اطمینان از رفتار مدل توسعه دادهشده در محیط مجازی، سعی شد تا از طریق شبیهسازی، رفتار مدل مجازی در مانورهای استاندارد با نتایج آزمایش واقعی خودرو مرجع، صحهگذاری شود. سپس با استفاده از تغییر پارامترهای سیستم تعلیقِ مدلِ صحهگذاری شده با رفتار دینامیکی قابل قبول، مقدار و نحوهی اثر آن پارامترها در شرایط بحرانی بروز بیش غلتی در دو مانور قلابماهی و آزمایشـل ارائه شده است. در پایان، بهمنظور بررسی رفتار بیشغلتی، حدود پایداری استاتیکی و دینامیکی خودرو بررسی شده تا بهکمک این نتایج، مراحل طراحی و توسعهی خودرو با کمترین هزینه و زمان، بهمنظور دستیابی به خودرویی ایمنتر در مواجهه با شرایط بیشغلتی انجام گیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.