مقاله بررسی تأثیر فاصلهداری و شیب دسته درزه بر عملکرد تیغهی ماشین حفر تونل (TBM) به روش عددی، و مقایسهی نتایج در حالت دوبعدی و سهبعدی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر فاصلهداری و شیب دسته درزه بر عملکرد تیغهی ماشین حفر تونل (TBM) به روش عددی، و مقایسهی نتایج در حالت دوبعدی و سهبعدی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر فاصلهداری و شیب دسته درزه بر عملکرد تیغهی ماشین حفر تونل (TBM) به روش عددی، و مقایسهی نتایج در حالت دوبعدی و سهبعدی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر فاصلهداری و شیب دسته درزه بر عملکرد تیغهی ماشین حفر تونل (TBM) به روش عددی، و مقایسهی نتایج در حالت دوبعدی و سهبعدی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر فاصلهداری و شیب دسته درزه بر عملکرد تیغهی ماشین حفر تونل (TBM) به روش عددی، و مقایسهی نتایج در حالت دوبعدی و سهبعدی :
تعداد صفحات :۱۰
عملکرد ماشین حفر تونلتا حدی به عملکرد تیغههای آن بستگی دارد؛ این در حالی است که بسیاری از عوامل زمینشناسی و نیز شرایط تودهسنگ در عملکرد تیغهها مؤثرند. در این نوشتار دو مدل عددی دوبعدی و سهبعدی بر پایهی روش اجزاء مجزا، بهمنظور بررسی اثرات شیب و فاصلهداری دستهدرزهها بر فرایند برش سنگ بهوسیلهی تیغههای TBM معرفی شدهاند. متغیرهای مورد مطالعه شامل زاویهی شیب متغیر درزه در حالت فاصلهداری ثابت، و نیز فاصلهداری متغیر در حالت شیب ثابت درزه هستند. نتایج حاصله از این دو مدل نشان میدهند که: اولاً زاویهی بحرانی شیب دستهدرزه بین ۴۵ تا ۶۰ درجه خواهد بود، که در آن احتمال بیشترین پیشروی وجود دارد؛ ثانیاً فاصلهداری بحرانی که در آن تأثیر فاصلهداری بر میزان تنش بحرانی کاهش چشمگیری مییابد فاصلهیی ۲۰۰ میلیمتری است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.