مقاله بررسی مقاومت شکست مخلوطهای آسفالتی اصلاحشده با استفاده از آزمایش نیمدیسک تحت بار خمشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی مقاومت شکست مخلوطهای آسفالتی اصلاحشده با استفاده از آزمایش نیمدیسک تحت بار خمشی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی مقاومت شکست مخلوطهای آسفالتی اصلاحشده با استفاده از آزمایش نیمدیسک تحت بار خمشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مقاومت شکست مخلوطهای آسفالتی اصلاحشده با استفاده از آزمایش نیمدیسک تحت بار خمشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی مقاومت شکست مخلوطهای آسفالتی اصلاحشده با استفاده از آزمایش نیمدیسک تحت بار خمشی :
تعداد صفحات :۱۲
ترکهای ناشی از دمای پایین، اصلیترین خرابی روسازیهای آسفالتی در فصل زمستان است. یکی از روشهای مناسب و متداول برای بهبود خصوصیات عملکردی روسازیهای آسفالتی، به ویژه در شرایط سرویسدهی دمای بالا، بهکار بردن اصلاحکنندهها و افزودنیهاست. با این حال در مناطق با آب و هوای سرد، که معمولاً روسازیجادهها دماهای زیر صفر را تجربه میکنند، مکانیسم شکست لایههای آسفالتی عمدتاً به دلیل شکست ترد کشسان و رشد ترکهای آغازشده در درون روسازی اتفاق میافتد. از آنجایی که هدف اصلی این مطالعه بررسی اثر افزودنیهای مختلف شامل: اسید پلیفسفریک )PPA(، استایرنـ بوتادینـ استایرن )SBS(\پانویس{Styrene- Butadiene-Styrene(SBS)}، آنتی استریپینگ، پودر لاستیک و ساسوبیت در دمای پایین در مقاومت شکست مخلوطهای آسفالتی تحت مود $I$ بوده است، یک سری از نمونههای آسفالتی با درصدهای مختلفی از افزودنیهای ذکرشده ساخته شدند و سپس نمونههای آزمایشگاهی در دمای معین زیر صفر درجهی سانتیگراد $(-۱۵^۰{\rm{C}})$، تحت بارگذاری مونوتنیک متقارن با استفاده از فیکسچر خمش سهنقطهیی قرار گرفتند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.