مقاله بهینهسازی توأمانِ فواصل بازرسی و حد کنترل در نگهداری و تعمیر مبتنی بر شرایط
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بهینهسازی توأمانِ فواصل بازرسی و حد کنترل در نگهداری و تعمیر مبتنی بر شرایط دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بهینهسازی توأمانِ فواصل بازرسی و حد کنترل در نگهداری و تعمیر مبتنی بر شرایط کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینهسازی توأمانِ فواصل بازرسی و حد کنترل در نگهداری و تعمیر مبتنی بر شرایط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بهینهسازی توأمانِ فواصل بازرسی و حد کنترل در نگهداری و تعمیر مبتنی بر شرایط :
تعداد صفحات :۱۶
در استراتژی نگهداری و تعمیر مبتنی بر شرایط دستگاه )CBM(پانویس{condition-based maintenance (CBM)}، هدف این است که با انجام بازرسیهای دورهیی و کنترل شرایط دستگاه به عمر واقعی تعویض نزدیک شود. تحقیقات متعددی درخصوص لحاظ تبعاتِ اقتصادی تصمیمات در استراتژی CBM صورت گرفته است. از جمله این تحقیقات، روش حد کنترل است که در آن نرخ توأم نرخِ خرابی دستگاهپانویس{hazard rate} و تأثیر مقادیر متغیرهای کنترل شرایطپانویس{covariates}،با استفاده از مدل تلفیقی نرخ خرابی PHM پانویس{proportional hazards model (PHM)}، و با توجه به سوابق اطلاعاتی دستگاه، تخمین زده میشود. سپس، با لحاظ هزینههای تعویض، بهترین حد کنترل بهگونهیی که متوسط هزینههای مذکور در یک دورهی طولانی کمینه شود، تعیین میشود. در مدل ارائه شده در نوشتار حاضر، علاوه بر لحاظ هزینههای تعویض در تعیین حد کنترل بهینه، هزینه انجام بازرسیها نیز در نظر گرفته شده است تا بتوان بهترین فواصل بازرسی را بهگونهیی تعیین کرد که متوسط مجموع هزینههای تعویض و بازرسی کمینه شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.