مقاله بررسی متغیرهای مؤثر در رویگردانی مشتریان تلفن همراه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی متغیرهای مؤثر در رویگردانی مشتریان تلفن همراه دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی متغیرهای مؤثر در رویگردانی مشتریان تلفن همراه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی متغیرهای مؤثر در رویگردانی مشتریان تلفن همراه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی متغیرهای مؤثر در رویگردانی مشتریان تلفن همراه :
تعداد صفحات :۱۲
هدف تحقیق حاضر بررسی اثر مهمترین متغیرهای رویگردانی مشتریان شرکت همراه اول است. تحقیق از نوع توصیفی-همبستگی است و با روش پیمایشی انجامشده است. جامعه آماری این تحقیق کلیهی مشترکین تلفن همراه دارای سیمکارت دائمی شهرستان زاهدان هستند. دادههای پژوهش از طریق پرسشنامه محقق ساخته حاوی ۵۶ سؤال گردآوریشده است. پس از تائید روایی پرسشنامه توسط گروه صاحبنظران و تائید پایایی آن با ضریب آلفای کرونباخ (۰.۸۴)، تعداد ۵۰۰ نسخه از پرسشنامهها بهصورت حضوری بین اعضای جامعه موردمطالعه (۸۷۰۰۰ نفر) توزیعشده است. بعد از گردآوری و ویرایش پرسشنامهها، ۴۱۵ نسخه پرسشنامه کامل، مورد تحلیل قرارگرفته است. برای تجزیهوتحلیل دادهها از آزمونهای تی تک نمونهای، تحلیل واریانس یکطرفه و تحلیل رگرسیون در نرمافزار SPSS 19 استفادهشده است. نتایج تحقیق نشان میدهد که بهجز دو متغیر قیمت خدمات و نگرانیهای امنیتی، بقیهی متغیرها یعنی کیفیت خدمات ،نارضایتی مشتری، ورود رقبا با فناوری برتر، هزینهی تغییر، تبلیغات و برخی از ویژگیهای جمعیت شناختی و کاربری مشتری (سن، شغل،تعداد سیمکارت ،زمان خریداری سیمکارت) با رویگردانی مشتریان رابطهی معناداری دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.