مقاله برآورد تابع مصرف بخش خصوصی در اقتصاد ایران طی دوره ( ۱۳۸۵-۱۳۳۸)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله برآورد تابع مصرف بخش خصوصی در اقتصاد ایران طی دوره ( ۱۳۸۵-۱۳۳۸) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله برآورد تابع مصرف بخش خصوصی در اقتصاد ایران طی دوره ( ۱۳۸۵-۱۳۳۸) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برآورد تابع مصرف بخش خصوصی در اقتصاد ایران طی دوره ( ۱۳۸۵-۱۳۳۸)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله برآورد تابع مصرف بخش خصوصی در اقتصاد ایران طی دوره ( ۱۳۸۵-۱۳۳۸) :
تعداد صفحات :۱۶
نظریه اقتصادی مختلف در زمینه های گوناگون، یکی از موضوعات مورد توجه اقتصاددانان در زمینه مصرف، طرح نظریههای متفاوت وجدال برانگیز در علم اقتصاد، این پرسش را به ذهن متبادر میسازد که در تبیین رفتار معرفی جامعه، پیشبینی و برنامهریزیها کدام یک از مشوق توابع مصرف کینز، فریدمن، دوزنبری، مادیگلیانی و جزء اینها معیار و ملاک قرار گیرد انتخاب هر یک از این موارد، بالطبع پیامدهای گوناگون را به ارمغان میآورد و هدف ما در این پژوهش، تخمین و تحلیل تابع مصرف بخش خصوصی با استفاده از روش همگرایی و یوهانسن و جوسیلیوس در طول دوره ۱۳۳۸ ـ ۱۳۸۵ برای اقتصاد ایران میباشد. نتایج تجربی اقتصادسنجی نشان میدهد که در طول دوره مورد مطالعه، مصرف هر دوره با در آمد واقعی و در آمد واقعی در دوره قبل رابطه مستقیم دارد و تورم دوره آتی اثر منفی روی مصرف دوره فعلی دارد و مصرف با نرخ بهره رابطه غیر مستقیم دارد بدین معنی که افزایش نرخ بهره باعث کاهش مصرف و افزایش پس انداز میشود در ضمن مصرف هر دوره با افزایش سطح عمومی قیمتها در آن دوره کاهش مییابد و در طول دوره مورد مطالعه، میل نهایی به مصرف بلند مدت ۱۴% میباشد و بر اساس داده های در آمد و مصرف دوره قبل تنظیم میشود در ایران به طور مناسبتری توضیح دهنده رفتار مصرفی است و بدین روی در سیاستگذاریهای اقتصادی، طراحی و نگارش تابع مصرف بدین صورت توصیه میگردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.