مقاله تبیین ارزشهای مصرفی مالکان خوردوهای سواری و تاثیر آن بر انتخاب نام تجاری (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تبیین ارزشهای مصرفی مالکان خوردوهای سواری و تاثیر آن بر انتخاب نام تجاری
(مورد مطالعه شرکت ایران خودرو) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تبیین ارزشهای مصرفی مالکان خوردوهای سواری و تاثیر آن بر انتخاب نام تجاری
(مورد مطالعه شرکت ایران خودرو) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین ارزشهای مصرفی مالکان خوردوهای سواری و تاثیر آن بر انتخاب نام تجاری
(مورد مطالعه شرکت ایران خودرو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تبیین ارزشهای مصرفی مالکان خوردوهای سواری و تاثیر آن بر انتخاب نام تجاری
(مورد مطالعه شرکت ایران خودرو) :
تعداد صفحات :۱۶
اهمیت نام تجاری و تأثیر آن در فروش محصولات و خدمات به طور فزایندهای در حال گسترش است. در این زمینه تحقیق حاضر به بررسی عوامل موثر بر انتخاب نام تجاری از دیدگاه رفتاری توسط مشتریان پرداخته است، به همین منظور از تئوری ارزشهای مصرف استفاده شده است، تا ارزشهای مصرفی موثر بر انتخاب نام تجاری و همچنین رابطه بین شهرت شرکت و ارزشهای مصرفی مشتریان را مشخص نمایند. با استفاده از پرسشنامه، اقدام به جمعآوری دادههای مورد نیاز از مالکان خودروهای سواری مدل ۷۵ تا ۸۸ تولیدی شرکت ایران خودرو در سطح شهر تهران در خصوص ارزشهای مصرف و شهرت شرکت گردیده است. به منظور تجزیه و تحلیل دادهها از تحلیل عاملی اکتشافی، تحلیل تشخیصی و مدلسازی معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج حاصله حاکی از تأثیرارزشهای مصرف بر انتخاب نام تجاری بوده و نشان میدهد که با استفاده از این تئوری میتوان اقدام به پیشبینی نام تجاری انتخابی توسط مشتریان نمود. همچنین نرخ موفقیت مدل فوق در پیشبینی صحیح انتخاب نام تجاری ۵/۵۴% بدست آمد و در نتیجه مشخص شد، تأثیر شهرت شرکت بر ارزشهای مصرفی مشتریان معنیدار میباشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.