مقاله ارزیابی بلوغ همراستایی فناوری اطلاعات و کسب و کار در نظام سلامت با بهرهگیری از الگوی امتیازی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی ایران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی بلوغ همراستایی فناوری اطلاعات و کسب و کار در نظام سلامت با بهرهگیری از الگوی امتیازی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی ایران) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی بلوغ همراستایی فناوری اطلاعات و کسب و کار در نظام سلامت با بهرهگیری از الگوی امتیازی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی ایران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی بلوغ همراستایی فناوری اطلاعات و کسب و کار در نظام سلامت با بهرهگیری از الگوی امتیازی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی بلوغ همراستایی فناوری اطلاعات و کسب و کار در نظام سلامت با بهرهگیری از الگوی امتیازی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی ایران) :
تعداد صفحات :۱۷
مقدمه: همراستایی عاملی کلیدی در ایجاد و حفظ مزیت رقابتی، خلق ارزش و تحقق اهداف سازمان و مساله همیشگی مدیران است. در حوزه «نظام سلامت» علاوه بر پویایی محیط، تعدد حوزههای کاری (آموزش، درمان، بهداشت و …)، تحقق همراستایی را با چالش مضاعفی مواجه میکند. ارتقاء همراستایی نیازمند نگرش استراتژیک و مشارکت تمام مدیران و نقطه آغاز این فرایند، درک موقعیت سازمان است. هدف این پژوهش ارزیابی بلوغ همراستایی در «دانشگاه علوم پزشکی ایران» و ارائه راهکاری برای ارتقاء آن بود. روش پژوهش: این پژوهش کاربردی، به روش توصیفی – پیمایشی و در تابستان ۱۳۹۶ انجام شد. جامعه پژوهش، مدیران ستاد «دانشگاه ایران» بود که به سه حوزه اجرایی، آموزشی و فناوری اطلاعات تفکیک شدند. روش نمونهگیری تصادفی – طبقهای و حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان ۱۲۲ نفر بود. برای گردآوری دادهها، پرسشنامه لوفتمن (۲۰۱۵) ترجمه و پس از تایید روایی و پایایی، استفاده شد. تحلیل دادهها با «SPSS» و آزمون فریدمن انجام شد. یافتهها: میانگین همراستایی، ۲/۵۵ بود. ابعاد زیرساخت، مشارکت، مهارتها، ارتباطات، شایستگی و حاکمیت با میانگین ۲/۷۸، ۲/۶۷، ۲/۶۴، ۲/۶۳، ۲/۴۹، ۲/۱۷ در رتبه اول تا ششم قرار گرفت. همچنین الگوهای امتیازی ابعاد همراستایی در کسب و کارهای مختلف سازمان متفاوت بود. نتیجهگیری: سازمان در سطح دوم بلوغ همراستایی قرار داشت و هدف باید رسیدن به سطح سوم باشد. در ابعاد «زیرساخت» و «مشارکت» وضعیت مناسب بود اما ابعاد «حاکمیت» و «شایستگی و ارزش» وضعیت مطلوبی نداشتند و سازمان نیازمند بازنگری و ارتقاء «حاکمیت فناوریاطلاعات» است. همچنین یکپارچگی نگرش مدیران حوزههای کاری مختلف (بر اساس الگوی امتیازی) در حوزه همراستایی ضروری است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.