مقاله طراحی مدلی برای شناسایی و انتخاب بازارهای هدف صادرات فرش با استفاده از منطق فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی مدلی برای شناسایی و انتخاب بازارهای هدف صادرات فرش با استفاده از منطق فازی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی مدلی برای شناسایی و انتخاب بازارهای هدف صادرات فرش با استفاده از منطق فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدلی برای شناسایی و انتخاب بازارهای هدف صادرات فرش با استفاده از منطق فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی مدلی برای شناسایی و انتخاب بازارهای هدف صادرات فرش با استفاده از منطق فازی :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
مقوله صادرات و واردات به عنوان یکی از اصول اساسی بازار تجارت همواره از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و هست. شناسایی بازارهای هدف صادرات، این امکان را فراهم میآورد که تلاشهای بازاریابی متمرکز گردد و حتی در زمینه تولید و فعالیتهای مربوط به آن نیز از پراکندهنگری و عمل کردن در رشتههای متعدد که تولیدکننده و بنگاه اقتصادی را از دستیابی به تخصص دور میسازد و استفاده بهینه از منابع و امکانات را تحت تاثیر قرار میدهد، پرهیز میشود. هدف تحقیق حاضر طراحی الگویی برای شناسایی و انتخاب بازارهای هدف صادراتی صنعت فرش با استفاده از منطق فازی میباشد، لذا از نظر هدف کاربردی و از نظر روش اجرا با استفاده از مدلسازی و بصورت پیمایشی انجام گردید. جهت گردآوری دادهها از سه روش مصاحبه با خبرگان، پرسشنامه و بررسی اسناد و مدارک استفاده شده است؛ جامعه آماری تحقیق مشتمل بر تجار و فروشندگان عمده فرش دستباف که در امر صادرات فرش فعال می- باشند، طبق جدول استاندارد کرجسی و مورگان، نمونه آماری ۷۳ مورد تعیین گردید. بیشترین حجم صادرات فرش دستباف ایران و نیز استان آذربایجانشرقی مربوط به ۲۰ کشور میباشد، که در تحقیق حاضر جهت اولیتبندی مورد تحلیل قرار گرفتهاند. جهت بررسی استفاده گردید که نتیجه بیانگر تاثیر متغیرهای سیاسی، دولتی، قانونی، رقابتی و بازار، اجتماعی، فرهنگی، بوم t میزان تاثیر از آزمون شناختی، اقتصادی و جغرافیایی بر شناسایی بازارهای هدف صادرات فرش دستباف میباشند. در این تحقیق، با استفاده از مدلهای تصمیمگیری و از روش تاپسیس فازی برای تجزیه و تحلیل نظرات پاسخگویان به سوالات تحقیق و اولویت بندی بازارهای هدف صادرات فرش و ارائه الگوی تصمیم استفاده گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.