مقاله تأثیر رهبری خدمتگزار بر انگیزش و عملکرد کارکنان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر رهبری خدمتگزار بر انگیزش و عملکرد کارکنان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر رهبری خدمتگزار بر انگیزش و عملکرد کارکنان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر رهبری خدمتگزار بر انگیزش و عملکرد کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر رهبری خدمتگزار بر انگیزش و عملکرد کارکنان :
تعداد صفحات :۲۴
زمینه و هدف: رهبریخدمتگزارعبارتاستازدرکوعمل رهبربه گونهایکهمنافعدیگرانرابرتمایلوعلاقه شخصی خویشمرجحمیداند. در رابطه با مقاله تأثیر رهبری خدمتگزار بر انگیزش و عملکرد کارکنان تحقیقات اندکی انجام شده است و ضرورت این پژوهش در راستای پر کردن بخشی از خلاء دانش موجود در این حوزه در ایران کاملاً مشهود است. هدف این پژوهش بررسی مقاله تأثیر رهبری خدمتگزار بر انگیزش و عملکرد کارکنان سازمان هلال احمر آذربایجان شرقی میباشد.
روش پژوهش: روش پژوش از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ گردآوری دادهها، توصیفی – همبستگی است. جامعه آماری پژوهش شامل کارکنان سازمان هلال احمر آذربایجان شرقی میباشند و تعداد آنها ۱۵۰ نفر میباشد که با استفاده از فرمول کوکران ۱۱۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزارهای گردآوری دادهها شامل پرسشنامه رهبری خدمتگزار قلیپور و حضرتی (۱۳۸۸) و پرسشنامه انگیزش و عملکرد ساخته خود محقق بود که روایی و پایایی آنها مورد تأیید قرار گرفت و پس از جمعآوری پرسشنامهها و تحلیل دادهها نتایج تحقیق مورد بررسی قرار گرفت.
یافتهها: نتایج پژوهش نشان میدهد که رهبری خدمتگزار با ضریب ۸۶۱/۰ بر انگیزش و با ضریب ۸۲۹/۰ بر عملکرد کارکنان سازمان هلال احمر آذربایجان شرقی تأثیر مثبتی دارد و بین انگیزش و عملکرد کارکنان با ضریب ۶۲۳/۰ رابطه مستقیمی وجود دارد.
نتیجهگیری: با توجه به نتایج پژوهش حاضر که همه ابعاد رهبری خدمتگزار بر انگیزش و عملکرد کارکنان تأثیرگزار بوده، لذا رهبران خدمتگزار باید با توجه بیشتر به خدمترسانی که هسته محوری رهبری خدمتگزار میباشد، تواضع و فروتنی، قابلیت اعتماد که یکی از مهمترین عوامل نفوذ در روابط رهبر پیرو میباشد و مهرورزی نسبت به کارکنان خود با روشهای مختلف از جمله قدردانی و تشویق کارکنان، باعث افزایش انگیزش و عملکرد کارکنان شوند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.