مقاله رابطه بین ارزشهای دینی و توسعه روابط عمومی در سازمان های هزاره سوم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه بین ارزشهای دینی و توسعه روابط عمومی در سازمان های هزاره سوم دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه بین ارزشهای دینی و توسعه روابط عمومی در سازمان های هزاره سوم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین ارزشهای دینی و توسعه روابط عمومی در سازمان های هزاره سوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه بین ارزشهای دینی و توسعه روابط عمومی در سازمان های هزاره سوم :
تعداد صفحات :۲۲
اسلام فراخوانی به سوی هدایت و ایمان و دعوت دوستانه ای است که خیر و صلاح را برای مردمان جستجو می کند و دیدگان آنها رابر نعمتی که با ایمان به خدا بر ایشان نازل می گردد، می گشاید. لذا روابط عمومی اسلامی باید بتواندبا حفظ ارزشهای متعالی مدیریترا در تصمیم گیری ها و استراتژی های سازمان در قبال محیط و مخاطبان یاری رساند و وی را از اهمیت ارتباط دوسویه با محیط،ارزیابی سازمان از نظر مخاطبان ، ضرورت مخاطب محوری در سازمان، تطبیق برنامه ها و سیاست های سازمان با گرایش ها و خواستهها و نیازهای مخاطبان، آگاه نماید.در این مقاله در راستای توسعه روابط عمومی اسلامی در سازمان ها، نخست مفهوم روابط عمومی در دوران معاصرمطرح و در ادامهضمن توصیف نقش ارزشهای دینی در روابط عمومی ، با توجه به چهار چوب نظری تحقیق به بررسی رابطه ارزشهای دینی و توسعهروابط عمومی در سازمان ها اشاره نموده ودر خاتمه نتایج حاصله از آزمون فرضیه ها ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.