مقاله چارچوب جدید استراتژی نام گذاری بین المللی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله چارچوب جدید استراتژی نام گذاری بین المللی دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله چارچوب جدید استراتژی نام گذاری بین المللی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چارچوب جدید استراتژی نام گذاری بین المللی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله چارچوب جدید استراتژی نام گذاری بین المللی :

تعداد صفحات :۳۸

هدف از این تحقیق مطالعه تجربی ارتباط بین متغیرهای مارک گذاری نظیر تعیین موقعیت برند،کمک به جایگاه یابی مجدد برند ،عملکرد برند وموضوعات بازاریابی بی ن الملل نظیر استراتژی بازاریابی بین الملل ،عملکرد مالی ،کنترل فعالیت های بازاریابی بین الملل ،تعهد بین الملل ومحیط کلان بازاریابی می باشد .که در این راستا از مدل مفهومی برگرفته از مدل Ho Yin Wong استفاده شده است، در این تحقیق ۱۰ فرضیه مورد بررسی قرار گرفته و جامعه مورد بررسی شرکت های تولید کننده وصادر کننده زعفران در حوزه استان خراسان رضوی می باشند .وبرای آزمودن مدل وتحلیل داده ها از روش معادلات ساختاری استفاده شده که برای این منظور نرم افزار Smart-Pls بکار گرفته شده است، که درنهایت ۲ فرضیه مورد تایید قرار گرفته است. ارزش اصلی این مطالعه تعیین نقش مارک گذاری در فعالیت های بین الملی می باشد ،نهایتا اینکه در این تحقیق به این مهم دست یازیده شده است که تعیین موقعیت برند و جایگاه یابی برند اثرات برجسته ای بر استراتژی بازاریابی بین المللی شرکت ها دارند و هر دو بر عملکرد شرکت اثر می گذارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.