مقاله تحلیل ساختاری نقش مؤلفههای آموزشیـترویجی و روانشناختی بر رفتار زیستمحیطی گندم کاران شهرستان بوکان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل ساختاری نقش مؤلفههای آموزشیـترویجی و روانشناختی بر رفتار زیستمحیطی گندم کاران شهرستان بوکان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل ساختاری نقش مؤلفههای آموزشیـترویجی و روانشناختی بر رفتار زیستمحیطی گندم کاران شهرستان بوکان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل ساختاری نقش مؤلفههای آموزشیـترویجی و روانشناختی بر رفتار زیستمحیطی گندم کاران شهرستان بوکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل ساختاری نقش مؤلفههای آموزشیـترویجی و روانشناختی بر رفتار زیستمحیطی گندم کاران شهرستان بوکان :
تعداد صفحات :۲۲
با توجه به اثر آموزشهای مناسب در تغییر آگاهیها و نگرش افراد نسبت به حفظ محیطزیست، رفتارهای سازگار افراد با محیطزیست دور از انتظار نمیباشد. هدف کلی این پژوهش بررسی تأثیر سازههای آموزشیـترویجی و روانشناختی بر رفتار زیستمحیطی گندمکاران شهرستان بوکان میباشد. برای دستیابی به این هدف، در این پژوهش از فن پیمایش که از روشهای توصیفی میباشد، استفاده شد. جامعه آماری پژوهش ۵۴۷۳ نفر از گندمکاران شهرستان بوکان بودند که با استفاده از روش نمونهگیری ساده تصادفی با انتساب متناسب و با استفاده از جدول نمونهگیری کرجسی و مورگان، ۳۵۷ نفر نمونهگیری شدند. ابزار جمعآوری اطلاعات پرسشنامه بود. روایی محتوایی پرسشنامه با کسب نظر متخصصان و صاحبنظران بررسی شد و اصلاحات لازم صورت گرفت؛ همچنین روایی آن با استفاده از پایایی ترکیبی (CR) به دست آمد. نتایج تحلیل عاملی تأییدی، روایی، پایایی و برازش متغیرهای پنهان پژوهش را تأیید کرد. مقدار ضریب آلفای کرونباخ برای بخشهای مختلف پرسشنامه بالاتر از ۷۰/۰ محاسبه شد به این معنی که بخشهای مختلف پرسشنامه از پایایی مناسبی برخوردار است. بهمنظور تجزیهوتحلیل دادهها در دو بخش آمار توصیفی و استنباطی از نرمافزارهای SPSSWin22 و LISRE 8.80 استفاده شد. نتایج نشان داد که خودشناسی و نگرشهای زیستمحیطی مؤلفههای اصلی سازه روانشناختی در زمینه رفتار زیستمحیطی میباشد. همچنین سازههای آموزشیـترویجی و روانشناختی تأثیر مثبت و معنیداری بر رفتار زیستمحیطی داشتند و در مجموع ۴۱ درصد از کل واریانس متغیر وابسته را تبیین کردند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.