مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر ترویج بازاریابی تخم مرغ شناسنامه دار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر ترویج بازاریابی تخم مرغ شناسنامه دار دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر ترویج بازاریابی تخم مرغ شناسنامه دار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر ترویج بازاریابی تخم مرغ شناسنامه دار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر ترویج بازاریابی تخم مرغ شناسنامه دار :
تعداد صفحات :۱۷
پژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل مؤثر بر ترویج بازاریابی تخممرغ شناسنامهدار انجام گردیده است. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش جمعآوری اطلاعات، از نوع غیرتجربی و برحسب روش همبستگی میباشد. جامعه آماری این تحقیق را کارشناسان انجمن تخممرغ شناسنامهدار به تعداد ۷۰ نفر تشکیل دادند که از روش سرشماری استفاده شده است. ضریب آلفای کرونباخ، به منظور تشخیص پایایی پرسشنامهها برابر با ۷۶۶/۰ محاسبه گردید. روایی محتوایی پرسشنامه نیز با نظرخواهی از کارشناسان و اساتید مرتبط با موضوع، تأیید شده است. نتایج حاصل از تحلیل رگرسیون بیانگر این موضوع بود که عوامل اجتماعی، بازاریابی، سیاستگذاری و اقتصادی بر ترویج بازاریابی تخممرغ شناسنامهدار مؤثر بودهاند و حدود ۷۹ درصد تغییرات متغیر وابسته این تحقیق را تبیین نمودهاند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.