مقاله تعیین میزان بلوغ و اثربخشی مدیریت سرمایه های انسانی در شرکت فولاد مبارکه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعیین میزان بلوغ و اثربخشی مدیریت سرمایه های انسانی در شرکت فولاد مبارکه دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعیین میزان بلوغ و اثربخشی مدیریت سرمایه های انسانی در شرکت فولاد مبارکه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین میزان بلوغ و اثربخشی مدیریت سرمایه های انسانی در شرکت فولاد مبارکه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعیین میزان بلوغ و اثربخشی مدیریت سرمایه های انسانی در شرکت فولاد مبارکه :
تعداد صفحات :۲۶
امروزه مدیریت سرمایه های انسانی ۱ عامل مهم کسب مزیت رقابتی محسوب می گردد و این بخاطر آن است که کارکنان توانتبدیل دانش را به محصول و خدمات موردنیا ز مشتری دارند سازمانها بایستی در جهت بهینه کردن بازده سرمایه های انسانیگام بردارند با تعیین سطح بلوغ و اثربخشی نظام های مربوط به سرمایه های انسانی می توان عملکرد کارکنان را پیش بینی ودر جهت بهبود آن گام برداشت . بر این اساس با توجه به اهمیت سرمایه های انس انی تحقیق حاضر با هدف تعیین سطح بلوغ واثربخشی مدیریت سرمایه های انسانی در شرکت فولاد مبارکه انجام و بدین منظور با استفاده از فرمول برآورد حجم نمونهتعداد ۲۴۰ نفر از کارکنان به شیوه تصادفی انتخاب که از این تعداد ۲۳۷ نفر پرسشنامه های ارسالی را عودت دادند . ابزارپژوهش برای جمع آوری اطلاعات پرسشنامه محرک های پنجگانه سرمایه انسانی است که توسط باسی و مک مورر ۲ تهیه شدهاست، بررسی پایانی و ثبات درونی آزمون نشان داد که پایایی پرسشنامه برابر۰.۹۲=α و پایایی با روش تنصیف برابر با۰.۸۷ می باشد پس از جمع آوری اطلاعات با استفاده از نرم افزارSPSS-13 و آمارهای توصیفی، آزمون دو جمله ای فریدمن وتحلیل واریانس، داده ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت . نتایج پژوهش بیانگر این است که سطح بلوغ و اثربخشی مدیریتسرمایه های انسانی در شرکت فولاد مبارکه۶۴/۵۶ از ۱۰۰است . بررسی محرکها ی پنجگانه سرمایه انسانی نشان داد که محرکهای ظرفیت یادگیری با میانگین۳/۴۱،دسترسی به دانش با میانگین ۳/۲۸،مشارکت کارکنان با میانگین ۳/۲۴، بهینه سازی نیروی کار با میانگین۳/۲۱ و شیوه های اعمال رهبری با میانگین۳/۰۸ به ترتیب رده اول تا پنجم را داشته اند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.