مقاله بررسی میزان جذب دانشجویان و فارغالتحصیلان رشته مدیریت فرهنگی در مشاغل مدیریتی و فرهنگی کشور و ارائه راهبردهایی جهت سیاستگذاری موثر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی میزان جذب دانشجویان و فارغالتحصیلان رشته مدیریت فرهنگی در مشاغل مدیریتی و فرهنگی کشور و ارائه راهبردهایی جهت سیاستگذاری موثر دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی میزان جذب دانشجویان و فارغالتحصیلان رشته مدیریت فرهنگی در مشاغل مدیریتی و فرهنگی کشور و ارائه راهبردهایی جهت سیاستگذاری موثر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان جذب دانشجویان و فارغالتحصیلان رشته مدیریت فرهنگی در مشاغل مدیریتی و فرهنگی کشور و ارائه راهبردهایی جهت سیاستگذاری موثر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی میزان جذب دانشجویان و فارغالتحصیلان رشته مدیریت فرهنگی در مشاغل مدیریتی و فرهنگی کشور و ارائه راهبردهایی جهت سیاستگذاری موثر :
تعداد صفحات :۲۸
مقدمه و هدف پژوهش: پژوهش حاضر با هدف بررسی میزان جذب دانشجویان مدیریت فرهنگی در مشاغل مدیریت فرهنگی کشور و سیاستگذاری مناسب در این زمینه به تفحص پرداخته و راهبردهای اساسی را برای سیاستگذاری موثر مدیریتی از الزامات و هدف این تحقیق ذکر میکند. بررسی وضعیت بهکارگیری و جذب دانشجویان مدیریت فرهنگی در مشاغل مدیریتی و فرهنگی کشور و ارائه راهبردهایی برای ارتقای آن از اهداف کاربردی پژوهش حاضر خواهد بود.
روش پژوهش: این مطالعه از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت مطالعهای توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری دانشجویان و فارغالتحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران در رشته مدیریت و برنامهریزی فرهنگی است.
یافتهها: یافتههای پژوهش نشان میدهد که ۴/۴۸ درصد از شاغلین اعلام کردهاند؛ رشته تحصیلی مدیریت فرهنگی در سازمان محل اشتغال آنها در ردیف مشاغل شغلی و استخدامی قرار دارد و در مقابل ۶/۵۱ درصد در پاسخ به این سؤال پاسخ منفی دادهاند. سطح دانشی با ۴/۷۲ دارای بالاترین میانگین و شیوههای آموزشی با ۱/۵۳ درصد پایینترین میانگین در شاخصهای جذب دانشجویان به مشاغل مدیریتی و فرهنگی بوده است.
نتیجهگیری: سطح دانشی دانشجویان مدیریت و برنامهریزی فرهنگی به میزان بیشتر و شیوههای آموزشی به میزان کمتری در جذب آنها به مشاغل مرتبط موثر بوده است. بنابراین راهبردها و اقدامات اساسی سیاستگذاری موثر در خصوص میزان جذب دانشجویان و دانشآموختگان رشته مدیریت و برنامهریزی فرهنگی در سازمانها و نهادهای فرهنگی کشور در چند سطح ساختاری، سیاسی، برنامهای و… لازمالاجراست.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.