مقاله نقش مدیریت اطلاعات و استانداردها درمدیریت کیفیت و ارتقاء کیفیت مراقبتهای بهداشتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش مدیریت اطلاعات و استانداردها درمدیریت کیفیت و ارتقاء کیفیت مراقبتهای بهداشتی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش مدیریت اطلاعات و استانداردها درمدیریت کیفیت و ارتقاء کیفیت مراقبتهای بهداشتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش مدیریت اطلاعات و استانداردها درمدیریت کیفیت و ارتقاء کیفیت مراقبتهای بهداشتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش مدیریت اطلاعات و استانداردها درمدیریت کیفیت و ارتقاء کیفیت مراقبتهای بهداشتی :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
کیفیت در مراقبت های بهداشتی درمانی قدمتی به اندازه پزشکی دارد کمیسون مشترک اعتباردهی سازمان های مراقبت بهد اشتی JCAHO) ماموریت بهبود کیفیت مراقبت را با ارائه استانداردهایی و انجام ارزیابی داوطلبانه، بر عهده دارد .در ضمن این کمیسیون استانداردهایی را جهت ارتقاء کیفیت مراقبت بهداشتی ارائه داده است .که ۱۰ استاندارد مریوط به مدیریت اطلاعات بهداشتی و کیفیت مراقبت است .در این مقاله ضمن پرداختن به فعالیت های مختلف موسسات مراقبتی در زمینه اطمینان از کیفیت، بهبود کیفیت، مدیریت بهره وری و اعتباردهی مجدد، نقش مدیریت اطلاعات و استانداردهای آن در ارتقاء کیفیت مراقبت ها ی بهداشتی درمانی شرح داده شده است . روش پژوهش :مطالعه حا ضر با استفاده از منابع کتابخانه ای و مقالات اینترنتی و پست الکترونیک انجام گرفته است . مروری بر مطالعات :هافمن ( ۱۹۹۶ )در کتاب مدیریت اطلاعات بهداشتی بیان کرده است که دولت فدرال در سال ۱۹۶۵ برنامه های اصلاحیه تامین اجتماعی تحت عناوین (MEDICADE) 18 و (MEDICARE)19که در مورد شرایط اطمینان از کیفیت بود، ایجاد کرد .در سال ۱۹۹۰ کمیسیون م شترک اعتباردهی سازمان های مراقبت بهداشتی ، مراحل ده گانه اطمینان از کیفیت را ارائه داد . انجمن مدیریت اطلاعات بهداشتی آمریکا ( ۱۹۹۴ ) استانداردهایی را برای خدمات اطلاعات بهد اشتی د رمانی ارائه داد .صدقیانی در ۱۳۸۲ استانداردهای کمیسیون مشترک اعتباردهی سازمان های مراقبت بهداشتیJCAHO) را ارائه داد بحث و نتیجه گیری :مدیریت اطلاعات بهداشتی با علم به سیستمهای اطلاعاتی مراقبت بهداشتی و سیستمهای داده ای می تواند رهبری ارزشمندی در عملکردهای مدیریت کیفی داشته باشد .این رهبری می تواند با تقبل مسئولیت راهنمایی برنامه درازمدت بهبود کیفیت یا هماهنگی یک جنبه یا تمام جنیه های برنامه، باشد .مدیران اطلاعات بهداشتی، در طول برنامه بهبود کیفی، نقش مهمی را ایفا می کنند .آا می توانند با هنر به کار بردن مهارتهای خود در جمع آوری داده ها، مستندکردن پرونده و طراحی فرمها، کارایی کلی بهبود کیفیت مراقبت بهداشتی را افزایش دهند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.