مقاله شناسایی قابلیتهای بازاریابی برونگرای مؤثر در عملکرد تولید محصول جدید: نقش تعدیلگری ساختار مشتریبنیاد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی قابلیتهای بازاریابی برونگرای مؤثر در عملکرد تولید محصول جدید: نقش تعدیلگری ساختار مشتریبنیاد دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی قابلیتهای بازاریابی برونگرای مؤثر در عملکرد تولید محصول جدید: نقش تعدیلگری ساختار مشتریبنیاد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی قابلیتهای بازاریابی برونگرای مؤثر در عملکرد تولید محصول جدید: نقش تعدیلگری ساختار مشتریبنیاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی قابلیتهای بازاریابی برونگرای مؤثر در عملکرد تولید محصول جدید: نقش تعدیلگری ساختار مشتریبنیاد :
تعداد صفحات :۲۷
پژوهش حاضر، اثربخشترین قابلیتهای بازاریابی برونگرای مؤثر در عملکرد تولید محصول جدید، با درنظرگرفتن نقش تعدیلگری ساختار مشتریبنیاد بر مبنای رویکردی ترکیبی و تحت مطالعهای توصیفی- همبستگی را شناسایی کرده است. جامع آماری این پژوهش، کارکنان برخی از شرکتهای تولیدی فعال در صنایع غذایی و خودروسازی، شامل ۱۲۳۹ نفر است. برای اندازهگیری نقش متغیّر تعدیلگر، با انجام تحلیل آماری، جامعه به دو بخش کارکنان شرکتهای با ساختار مشتریبنیاد و غیرمشتریبنیاد تقسیم شده است و از روش نمونهگیری طبقهای تصادفی برای جمعآوری دادهها استفاده شده است. ابزار گردآوری دادهها در مرحله اول، مصاحبه نیمهساختاریافته با رویکرد دلفی سهمرحلهای، برای شناسایی قابلیتهای بازاریابی برونگرا و در مرحله دوم پرسشنامه ۲۴سؤالی برای سنجش روابط بین متغیّرها بوده است. براساس نظرات مصاحبهشوندگان، اثربخشترین قابلیتهای بازاریابی مؤثر در تولید محصول جدید شامل «تعامل با مشتری»، «شناسایی بازار» و «ارتباط با شرکا» بودهاند که نتایج مدلسازی تأثیر آنان را تأیید میکند. سایر یافتههای پژوهش، بیانگر نقش تعدیلگری مثبت ساختار مشتریبنیاد در رابطه بین قابلیتهای بازاریابی با عملکرد تولید محصول جدید بوده است. بهعبارتدیگر، با وجود قابلیتهای بازاریابی در برخی شرکتها، بیتوجهی به طراحی ساختاری مشتریبنیاد، موفقیت چندانی در تولید محصول جدید برای آنان به همراه نداشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.