مقاله بررسی تأثیر بازارمداری و نوآوری بر عملکرد شرکتهای غذایی بورس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر بازارمداری و نوآوری بر عملکرد شرکتهای غذایی بورس دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر بازارمداری و نوآوری بر عملکرد شرکتهای غذایی بورس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر بازارمداری و نوآوری بر عملکرد شرکتهای غذایی بورس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر بازارمداری و نوآوری بر عملکرد شرکتهای غذایی بورس :
تعداد صفحات :۲۴
امروزه شرکتها از گرایشهای مختلفی برای افزایش عملکرد خود در بازار استفاده میکنند. از میان این گرایشها، بازارمداری و نوآوری از اهمیت ویژهای برخوردار هستند. هدف از انجام این تحقیق نیز بررسی نقش بازارمداری و نوآوری در عملکرد شرکتهای مواد غذایی بورس و شناسایی نحوه ارتباط متقابل این سه متغیر با یکدیگر است. برای آزمون فرضیات تحقیق از مدل معادلات ساختاری و نرمافزار لیزرل ۵۳/۸ استفاده شده است. این تحقیق در بین ۲۹۱ مدیر و کارشناس شرکتهای مواد غذایی بورس اوراق بهادار تهران انجام شد. نتایج نشان داد که بازارمداری و نوآوری بر عملکرد شرکتها تأثیر مثبت میگذارند. تأثیر بازارمداری بیشتر از نوآوری است و این نشان دهنده اهمیت بازارمداری برای شرکتها است. هچنین مشخص شد که بازارمداری از طریق متغیر میانجی نوآوری بر عملکرد تأثیر میگذارد. در واقع بخش عمده تأثیر بازارمداری بر عملکرد به واسطه نوآوری است. بازارمداری بر نوآوری و نوآوری بر عملکرد تأثیر میگذارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.