مقاله طراحی و تبیین مدل شناخت، سنجش و مدیریت فرهنگ سازمانی؛ مورد مطالعه: یکی از نهادهای انقلاب اسلامی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی و تبیین مدل شناخت، سنجش و مدیریت فرهنگ سازمانی؛ مورد مطالعه: یکی از نهادهای انقلاب اسلامی دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی و تبیین مدل شناخت، سنجش و مدیریت فرهنگ سازمانی؛ مورد مطالعه: یکی از نهادهای انقلاب اسلامی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و تبیین مدل شناخت، سنجش و مدیریت فرهنگ سازمانی؛ مورد مطالعه: یکی از نهادهای انقلاب اسلامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی و تبیین مدل شناخت، سنجش و مدیریت فرهنگ سازمانی؛ مورد مطالعه: یکی از نهادهای انقلاب اسلامی :
تعداد صفحات :۳۸
سازمانهای بالنده و طلایهدار همواره در تلاشاند تا با آگاهی از ارزشهای بیبدیل فرهنگی خود در نیل به عملکردهای ممتاز، از سازوکارهای گوناگون علمی برای سنجش وضعیت و اعتلای فرهنگ سازمانی خویش بهره جویند. اندیشمندان حوزه مدیریت و سازمان برای سنجش و اندازه گیری فرهنگ سازمانی، مدلها، الگوها و گونهشناسیهای مختلفی را ارائه نمودهاند. مقاله حاضر با هدف طراحی الگوی بومیِ سنجش و مدیریت فرهنگ سازمانیِ نهادهای انقلاب اسلامی تدوین شده است. در این مقاله تلاش شده تا با توجه به آموزههای دینی، تدابیر رهبران انقلاب، نظریهها و یافتههای علمی دانشمندان، ابتدا ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای فرهنگ سازمانی بومی مورد شناسایی قرار گیرند؛ سپس بهمنظور سنجش روایی مدل، به مرحله آزمون گذاشته شوند. این شاخصها توسط خبرگان تحقیق، با اعتبار بالایی (%۹۳/۷) تأیید گردید و متعاقباً پنج نوع فرهنگ سازمانیِ مکتبی، تحولگرا، تعالیگرا، آرمانگرا و قانونگرا شناسایی شد. برابر یافته های تحقیق، فرهنگ مکتبی با نمره ۳/۵۲ اولین رتبه و فرهنگ تحولگرا با نمره ۲/۹۶ آخرین رتبه را از منظر پاسخگویان سازمان مورد مطالعه، به خود اختصاص داده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.