مقاله بررسی میزان انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از سوختهای فسیلی در بخش حمل و نقل درون شهری و برآورد میزان کاهش هزینه های خارجی و اجتماعی با جایگزینی گاز طبیعی (مطالعه موردی: شهر زنجان)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی میزان انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از سوختهای فسیلی در بخش حمل و نقل درون شهری و برآورد میزان کاهش هزینه های خارجی و اجتماعی با جایگزینی گاز طبیعی (مطالعه موردی: شهر زنجان) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از سوختهای فسیلی در بخش حمل و نقل درون شهری و برآورد میزان کاهش هزینه های خارجی و اجتماعی با جایگزینی گاز طبیعی (مطالعه موردی: شهر زنجان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از سوختهای فسیلی در بخش حمل و نقل درون شهری و برآورد میزان کاهش هزینه های خارجی و اجتماعی با جایگزینی گاز طبیعی (مطالعه موردی: شهر زنجان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از سوختهای فسیلی در بخش حمل و نقل درون شهری و برآورد میزان کاهش هزینه های خارجی و اجتماعی با جایگزینی گاز طبیعی (مطالعه موردی: شهر زنجان) :

تعداد صفحات :۱۷

بخش حمل و نقل بیشترین بخش مصرفکننده فرآوردههای نفتی میباشد. با توجه به افزایش مصرف بنزین در ایران طی سالهاای اخیار،این امر موجب افزایش آلودگیهای هوا از جمله گرم شدن زمین بر اثر تولید گازهای گلخانهای شده است. گاز طبیعی به علت ساازگاری باامحیطزیست میتواند بهعنوان سوخت قالب در بخش حمل و نقل تبدیل شود. در این مطالعه، با استفاده از فرمولهای پیشانهادی مکانیسا توسعه پاک، میزان انتشار گازهای گلخانهای حاصل از بخش حمل و نقل، سپس هزینههای خاارجی و اجتمااعی حاصال از تولیاد گازهاایگلخانهای، صرفهجوییهای اقتصادی حاصل از گازسوز کردن خودروها از دید مالک و دولت و ظرفیت کناونی جایگااههاای ساوخترساانیCNGشهر زنجان جهت جایگزینی CNGبه جای سوخت فسیلی در سناریوهای مختلف (افزایش خودروهای دوگانهساوز باه ترتیاب ۲۲درصد، ۲۹درصد، ۵۲درصد و ۲۹درصد) مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج، بیشاترین میازان انتشاار گازهاای گلخاناهای را مرباو باهخودروهای شخصی فقط بنزینسوز با ۲/۹۰×1911معادل تن CO2در سال با هزینههای خارجی و اجتماعی به ترتیاب ۱/۱ ×1911و ×19111/2ریال در سال و کمترین میزان انتشار گازهای گلخانهای مربو به خودروهای شخصی دوگانهسوز با سوخت CNGبرابر باا ۳/۴ ×192معادل تن CO2در سال باا هزیناههاای خاارجی و اجتمااعی باه ترتیاب ۲/۵ ×1914و ۱/۱ ×91912ریاال در ساال نشاان داد. همچناین،صرفهجوییهای اقتصادی از دیدگاه دولت و مالک خودرو کاملا محسوس میباشد. ظرفیت کنونی جایگاههای سوخترساانی CNGجهاتجایگزینی با سوخت فسیلی پاسخگوی خودروهای گازسوز فعلی شهر میباشد و ظرفیت جایگزینی را در سناریوهای مختلف ندارند مگار، باااحداث جایگاههای جدید سوخترسانی CNGکه این خود نیاز به مطالعه و برآورد اقتصادی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.