مقاله سیاستگذاری گردشگری و جایگاه بینالمللی آن با تأکید بر احیای گردشگری در شهرستانمشهد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله سیاستگذاری گردشگری و جایگاه بینالمللی آن با تأکید بر احیای گردشگری در شهرستانمشهد دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله سیاستگذاری گردشگری و جایگاه بینالمللی آن با تأکید بر احیای گردشگری در شهرستانمشهد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سیاستگذاری گردشگری و جایگاه بینالمللی آن با تأکید بر احیای گردشگری در شهرستانمشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله سیاستگذاری گردشگری و جایگاه بینالمللی آن با تأکید بر احیای گردشگری در شهرستانمشهد :
تعداد صفحات :۳۴
چکیده زمینه و هدف:توسعه صنعت گردشگری مهمترین فعالیت اقتصادی جهان و ایجاد رضایت گردشگران از خدمات ارائهشده از مهمترین عوامل افزایش درآمد جهانگردی و رونق فعالیتهای هتلداری بوده و برنامهریزی در زمینه ارائه خدمات در مکانهای اقامتی نقش مهمی در نگرش مثبت گردشگران و ایجاد مزیت رقابتی و برند ملی در اذهان گردشگران دارد. هدف از این تحقیق شناخت نقش استراتژیهای احیای خدمات در سیاستگذاری گردشگری هست که این مطالعه در دو فاز انجامشده است . روش:مقاله حاضر ازنظر هدف کاربردی و ازنظر روش توصیفی- تحلیلی هست جامعه و نمونه آماری(سرشماری). تحقیق حاضر کلیه گردشگران شاکی از ارائه خدمات بوده، که در شهرستان مشهد در بازه زمانی خرداد ماه ۱۳۹۱ اقامت داشته اند و پرسشنامه استاندارد اکیز و ارسلی ۲۰۰۷ مبنا قرارگرفته است. فرضیه ها: استراتژیهای احیاء خدمات(پوزش خالصانه، فوریت، توضیح، توجه). تأثیر معنادار مثبتی در رضایت گردشگران شاکی شهر مشهد دارد. رضایت گردشگران شاکی تأثیر معنادار مثبتی بر وفاداری گردشگران دارد و رضایت و وفاداری گردشگران تأثیر معنادار مثبتی بر ارتباطات کلامی دارد و سیاستگذاری گردشگری با توجه به استراتژیهای احیای خدمات منجر به افزایش گردشگران در بلند مدت می شود. نتایج: اطلاعات آماری موجود و ادبیات تحقیق با کمک نرمافزار vensim به تشریح سناریوهای مختلف شامل درجه جذابیت نزد گردشگران، تربیت و بهکارگیری کادری آموزشدیده و مجرب، کیفیت نیروی انسانی، کیفیت خدمات، هزینه تمامشده گردشگران(قیمت).، و حلوفصل سریع ادعاها و شکایات گردشگران بودند که هم در برند سازی صنعت گردشگری هم در افزایش گردشگران میتواند تأثیر داشته باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.