مقاله نحوه استفاده از تولیدات مردمی و رسانههای اجتماعی در حوزه خبر (مطالعه موردی: بیبیسی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نحوه استفاده از تولیدات مردمی و رسانههای اجتماعی در حوزه خبر (مطالعه موردی: بیبیسی) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نحوه استفاده از تولیدات مردمی و رسانههای اجتماعی در حوزه خبر (مطالعه موردی: بیبیسی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نحوه استفاده از تولیدات مردمی و رسانههای اجتماعی در حوزه خبر (مطالعه موردی: بیبیسی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نحوه استفاده از تولیدات مردمی و رسانههای اجتماعی در حوزه خبر (مطالعه موردی: بیبیسی) :
تعداد صفحات :۲۹
رشد سواد اینترنتی مردم از یکسو و فراگیر شدن ابزارهای تولید و توزیع محتوا از سوی دیگر، موجب رشد رسانه های اجتماعی و تولیدات مردمی شده است. ازجمله اثرات رسانه های اجتماعی بر شبکههای خبری، بازنگری و تحول در خبرنگاری سنتی است. بر این اساس، پژوهش حاضر با استفاده از مطالعه موردی اکتشافی، ضمن بررسی چگونگی تأثیر رسانههای اجتماعی بر مبانی خبرنگاری بی بی سی از نگاه ساختاری، ارزشها، هنجارها و هویت حرفهای، راهکارهایی برای استفاده از ظرفیت آنها ارائه داده است.نتایج بررسی ها نشاندهنده آن است که بی بی سی به منظور حفظ خبرنگاری حرفهای و ایجاد موازنه بین سرعت و دقت در خبر، ساختاری متمرکز برای تأمین منابع خبری از شبکههای اجتماعی و در عین حال، ارزیابی و فیلتر کردن محتوای مخاطبان، با عنوان «قطب تولیدات مردمی» ایجاد کرده است. همچنین آموزش کارکنان حوزه خبر از یکسو و توانمندسازی مخاطبان در تولید محتوااز سوی دیگر، بیانگر نگرش بیبیسی به استفاده از ظرفیت شبکههای اجتماعی است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.