مقاله بررسی نقش مؤلفههای تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تأمین در ایرانخودرو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی نقش مؤلفههای تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تأمین در ایرانخودرو دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی نقش مؤلفههای تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تأمین در ایرانخودرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش مؤلفههای تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تأمین در ایرانخودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی نقش مؤلفههای تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تأمین در ایرانخودرو :
تعداد صفحات :۲۷
طی دو دهه گذشته، روزبهروز بر اهمیت کارکردهای مدیریت زنجیره تأمین افزوده میشود؛ زیرا حفظ و کسب مزیتهای رقابتی بهشدت به همکاری با تأمینکنندگان، توزیعکنندگان و مشتریان وابسته شده است. اغلب پژوهشگران اذعان دارند که در دوران فعلی، دیگر شرکتها تمام فعالیتهای مربوط به تولید و فروش محصولات را خود بهتنهایی انجام نمیدهند و همین امر به افزایش استقلال و ماهیت مستقل شرکتهای تأمینکننده و توزیعکننده منجر شده است؛ به همین دلیل، ارتقای بهرهوری و عملکرد فرآیند تولید و فروش محصولات با سطح روابط و کیفیت تعامل با دیگر اعضای زنجیره تأمین، رابطه مستقیم دارد و از آن متأثر است. اگرچه درخصوص مزیتها و نتایج مثبت مدیریت زنجیره تأمین، توافق عمومی وجود دارد؛ اما در ارتباط با نحوه بهبود مدیریت زنجیره تأمین در سازمانها، عوامل و روشهای مختلفی ارائه شده است. یکی از این عوامل که بهشدت موردتوجه کارشناسان قرار گرفته و مطالعات زیادی در مورد آن شده است، مقوله «تجارت الکترونیک» است که بر نقش مثبت آن بر بهبود عملکرد زنجیره تأمین تأکید شده است. در همین راستا پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش مؤلفههای تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تأمین در صنعت خودروسازی ایران به صورت گرفته است و سعی بر آن است تا به این سؤال اصلی پاسخ داده شود که «آیا مؤلفههای تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تأمین تأثیر دارد؟». برای پاسخ به این سؤال یک جامعه آماری ۲۰۰ نفری انتخاب و به سؤالهای پرسشنامه پاسخ داده شد. بر اساس یافتههای این پژوهش، امنیت سیستم اطلاعات؛ کیفیت و دقت اطلاعات؛ وبسایت و ارتباطات اینترنتی؛ تجهیزات و فناوریهای ارتباطی؛ دانش و سطح تبادل آن و کارکنان دانشی سازمان بر مدیریت زنجیره تأمین تأثیر دار»
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.