مقاله آموزش علوم به شیوه مجازی: یـــک مطالعه آزمایشی با دانشآموزان مبتلا به نارسائی شنیداری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله آموزش علوم به شیوه مجازی: یـــک مطالعه آزمایشی با دانشآموزان مبتلا به نارسائی شنیداری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله آموزش علوم به شیوه مجازی: یـــک مطالعه آزمایشی با دانشآموزان مبتلا به نارسائی شنیداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آموزش علوم به شیوه مجازی: یـــک مطالعه آزمایشی با دانشآموزان مبتلا به نارسائی شنیداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله آموزش علوم به شیوه مجازی: یـــک مطالعه آزمایشی با دانشآموزان مبتلا به نارسائی شنیداری :
تعداد صفحات :۲۴
:۲۱/۲/۹۰ تاریخ پذیرش:۲۲/۳/۹۰ چکیده پژوهش حاضر به بررسی تأثیر آموزش مجازی بر یادگیری درس علوم دانشآموزان با نارسائی شنیداری پرداخته است. در چارچوب روش پژوهش نیمه آزمایشی،24 دانش آموز پای پنجم ابتدایی به شیوه نمونه گیری تصادفی چند مرحله انتخاب و سپس به دو گروه مساوی آزمایش و کنترل تقسیم شدند. طرح پژوهش از نوع پیش آزمون- پسآزمون با گروه کنترل بوده است. آزمودنیهای گروهآزمایشی طی سههفت متوالی (هر هفته ۳جلسه ۶۰ دقیقهای) به شیوه مجازی و آزمودنیهای گروه کنترل با روش مرسوم در کلاس مورد آموزش یک موضوع درس علوم قرار گرفتند. به منظور بررسی تأثیر روش آموزش از آزمون پیشرفت تحصیلی معلم ساخته در سه فرم موازی استفاده شد. تحلیل واریانس با اندازه گیری مکرر دادها نشان داد آموزش به شیوه مجازی در مقایسه با شیو رایج به یادگیری و یادآوری بیشتر مطالب درسی منجر شده است. آموزش علوم به شیوه مجازی منجر به افزایش بیشتر یادگیری و یادآوری درس علوم دانشآموزان با نارسائی شنیداری میشود و میتواند به عنوان یک شیو آموزش اثر بخش در کلاس مورد استفاده قرار گیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.