مقاله اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان نارساخوان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان نارساخوان دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان نارساخوان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان نارساخوان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان نارساخوان :
تعداد صفحات :۳۴
هدف پژوهش حاضر بررسی آموزش خودگردانی یادگیری بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان نارساخوان بود. جامعه آماری پژوهش را دانشآموزان نارساخوان پسر پایه پنجم مقطع ابتدائی ناحیه ۱ آموزش و پرورش شهر یزد که در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴ در مدارس دولتی مشغول به تحصیل بودند. روش پژوهش از نوع آزمایشی با پیشآزمون- پسآزمون با گروه آزمایش و کنترل بود. ۳۰ دانشآموز نارساخوان با تائید متخصصان مرکز اختلال یادگیری با بهرهگیری از روش نمونهگیری در دسترس انتخاب شدند و به دو گروه آزمایش (۱۵ نفر) و کنترل (۱۵ نفر) تقسیم شدند. ابزار پژوهش برای گردآوری دادهها، چکلیست تشخیص نارساخوان و پرسشنامه عصبشناختی کولیج بود. آموزش خودگردانی یادگیری در نهایت طی ۱۴ جلس ۴۵ دقیقهای به تواتر هفتهای دوبار بر روی گروه آزمایش اجرا گردید. نتایج بررسی فرضیهها از طریق تحلیل کوواریانس (سطح معناداری ۰۵/۰) نشان داد که آموزش خودگردانی یادگیری بر کارکردهای اجرایی (برنامهریزی، سازماندهی و بازداری) دانشآموزان نارساخوان مؤثر است. در نتیجه میتوان از آموزش خودگردانی یادگیری برای بهبود کارکردهای اجرایی دانشآموزان نارساخوان استفاده کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.