مقاله شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار بر توسعه آموزش عالی ایران (بررسی در سه حوزه آموزش، پژوهش و فناوری)، غلامرضا معمارزاده طهران، محمدرضا مردانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار بر توسعه آموزش عالی ایران (بررسی در سه حوزه آموزش، پژوهش و فناوری)، غلامرضا معمارزاده طهران، محمدرضا مردانی دارای ۵۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار بر توسعه آموزش عالی ایران (بررسی در سه حوزه آموزش، پژوهش و فناوری)، غلامرضا معمارزاده طهران، محمدرضا مردانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار بر توسعه آموزش عالی ایران (بررسی در سه حوزه آموزش، پژوهش و فناوری)، غلامرضا معمارزاده طهران، محمدرضا مردانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار بر توسعه آموزش عالی ایران (بررسی در سه حوزه آموزش، پژوهش و فناوری)، غلامرضا معمارزاده طهران، محمدرضا مردانی :
تعداد صفحات :۵۹
تحقق اهداف و برنامههای توسعه کشور در حوزه آموزش عالی مستلزم تأمین پیش نیازها و بسترهایی است که با بهرهگیری از توان و ظرفیت موجود، مسیر تعالی در این عرصه را هموار کرده و شتاب فزایندهای به آن بدهند. در این میان، تعیین مؤلفهها و شاخصهای توسعه آموزش عالی کشور بهمنظور تدوین الگویی برای برنامهریزی در این حوزه از اهمیت بهسزایی برخوردار است. این مقاله با هدف شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار بر توسعه آموزش عالی ایران در سه حوزه آموزش، پژوهش و فناوری که سه کارکرد اصلی این نظام میباشند، ابتدا به مطالعه و شناسایی مؤلفههای اثرگذار بر این حوزه پرداخته و سپس با بررسی نحوه و میزان اثرگذاری و مشارکت هریک از این عوامل در توسعه آموزش عالی، به تعیین و تبیین اولویتبندی این عوامل در ارتباط با توسعه آموزش عالی میپردازد. تحقیق حاضر از نوع توسعهای بوده و روش آن توصیفی و پیمایشی میباشد و ناظر به زیرساختهای مفهومی و کلان در حوزه آموزش عالی است. در این تحقیق بهمنظور ارائه مدل اولیه از روش مطالعه کتابخانهای، مطالعات میدانی به همراه مصاحبه با خبرگان بهره گرفته شده است. همچنین به منظور جمعآوری اطلاعات بهوسیله پرسشنامه از خبرگان نظرسنجی شده است و با استفاده از روشهای آماری بهینهسازی مقیاس[۱] و تحلیل چند متغیره، دادههای تحقیق تحلیل شده است. به واقع در ساختاری روشمند، سعی بر آن بوده است که نظرات خبرگان، اسناد بالادستی، منابع و مراجع موجود و همچنین رویکردها و رهیافتهای جاری و محتمل مورد تحلیل و بررسی قرار گیرند تا در نهایت عوامل اثرگذار بر توسعه آموزش عالی ایران و اولویتبندی آنها در بخشهای سهگانه (آموزش، پژوهش و فناوری) شناسایی و تبیین گردند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.