مقاله رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم ۴ و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم ۴ و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم ۴ و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم ۴ و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم ۴ و هوش های چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر :

تعداد صفحات :۳۳

هدف: هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه ی نیمرخ دانش آموزان در هوش آزمای وکسلر کودکان فرم ۴ و هوش های چندگانه مبتنی بر نظریه گاردنر، در دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر اصفهان بود. روش: روش پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بود. نمونه شامل ۳۰ نفر از دانش آموزان بوده است که به روش نمونه گیری چند مرحله ای از بین جامعه ی مورد نظر انتخاب شدند. ابزار اندازه گیری عبارت بود از: پرسشنامه هوش چند گانه ی گاردنر و آزمون هوش و کسلر فرم ۴. برای تجزیه و تحلیل داد ه ها از روش آماری ضریب همبستگی استفاده شد. یافته ها: نتایج پژوهش نشان داد که بین عملکرد دانش آموزان در خرده مقیاس های هوش کلامی – زبانی گاردنر و مفاهیم تصویری و کسلر و نیز بین هوش فضایی – دیداری گاردنر با خرده مقیاس های رمز نویسی و سرعت پردازش و کسلر و نیز بین هوش فضایی – دیداری گاردنر با خرده مقیاس های رمز نویسی و سرعت پردازش وکسلر و نیز بین هوش فضایی – دیداری گاردنر با خرده مقیاس های رمز نویسی و سرعت پردازش وکسلر و نیز بین هوش بین فردی گاردنر با خرده مقیاس های فراخنای ارقام و مفاهیم تصویری و کسلر و نیز بین هوش درون فردی گاردنر و فراخنای ارقام وکسلر رابطه معناداری وجود دارد. می توان نتیجه گرفت که در استفاده از پرسشنامه های هوش چند گانه مبتنی بر نظریه گاردنر، به عنوان یک آزمون تشخیصی هوش در مفهوم سنتی آن می بایست احتیاط نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.