مقاله ساخت و اعتباریابی آزمون اهمال‏کاری تحصیلی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ساخت و اعتباریابی آزمون اهمال‏کاری تحصیلی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ساخت و اعتباریابی آزمون اهمال‏کاری تحصیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ساخت و اعتباریابی آزمون اهمال‏کاری تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ساخت و اعتباریابی آزمون اهمال‏کاری تحصیلی :

تعداد صفحات :۲۶

هدف از این مطالعه ساخت و اعتباریابی آزمون اهمال‏کاری تحصیلی است. به همین منظور تعداد ۲۴۷ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام اهواز (۱۴۲ دختر و ۱۰۵ پسر) به شکل تصادفی چند مرحله‏ای انتخاب شدند. برای ساخت آزمون یاد شده از تحلیل عاملی اکتشافی استفاده شد. نتایج تحلیل عوامل اکتشافی نشان داد که داده‏ها پس از شش بار چرخش، آزمونی مرکب از ۱۲ ماده و سه عامل با عنوان اهمال‏کاری عمدی (۵ ماده)، اهمال‏کاری ناشی از خستگی جسمی- روانی (۴ ماده) و اهمال‏کاری ناشی از بی برنامگی (۳ ماده) ساخته شد پایایی آزمون از طریق آلفای کرونباخ برای کل آزمون ۸۵/۰، برای عامل اول ۷۷/۰، برای عامل دوم ۶/۰ و برای عامل سوم ۷۰/۰ به دست آمد. روایی آزمون یاد شده از طریق همبسته کردن با آزمون اهمال‏کاری تاکمن (۱۹۹۱) تعیین و مقدار آن ۳۵/۰ برآورد گردید که نشان از روایی نسبتاً خوب آن آزمون است. از آنجایی‏که در داخل کشور آزمونی برای تشخیص اهمال‏کاری تحصیلی وجود ندارد لذا این آزمون می‏تواند خلاء یاد شده را جبران کند و مورد استفاده متخصصان تعلیم و تربیت قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.