مقاله تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوتهای فرهنگی و سازگاری مشتری و برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوتهای فرهنگی و سازگاری مشتری و برند دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوتهای فرهنگی و سازگاری مشتری و برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوتهای فرهنگی و سازگاری مشتری و برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوتهای فرهنگی و سازگاری مشتری و برند :
تعداد صفحات :۳۶
شرکتهای موفق، از استراتژیهای شخصیت برند برای شکلدهی به رفتارهای مشتریانشان استفاده مینمایند. این رفتارها به تفاوتهای فرهنگی مشتریان و سازگاری آنها با برند بستگی دارد. لذا در این پژوهش این دو متغیر، به ترتیب بهعنوان متغیرهای تعدیلگر و میانجی در ارتباط میان ادراکات از شخصیت برند و تمایل به خرید در نظر گرفته شد. از میان ابعاد تفاوتهای فرهنگی، بر فردگرایی و اجتناب از عدم اطمینان، تمرکز شد و تاثیر این دو بر رابطه ادراکات از شخصیت برند و تمایل به خرید مطالعه شد. جامعه آماری، مشتریان پنج استان منتخب ایران است که نمونهای تصادفی به تعداد ۲۴۳ نفر به روش خوشهای از میان آنها انتخاب شد. برای تجزیهوتحلیل دادهها از روش مدلسازی معادلات ساختاری با رویکرد حداقل مربعات جزئی استفاده شد. نتایج نشان میدهدکه سازگاری مشتری با برند، نقش میانجی را در رابطه میان شخصیت برند و تمایل به خرید ایفا میکند. بهعلاوه، فردگرایی و اجتناب از عدم اطمینان در جهت مثبت، رابطه سازگاری مشتری با برند و تمایل به خرید را تعدیل میکنند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.