مقاله تاثیر روابط بیرونی مدیر و سازمان بر مزیت رقابتی شرکت با تبیین نقش تصویر و اعتبار برند (شرکت مورد مطالعه در صنعت ساختمان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تاثیر روابط بیرونی مدیر و سازمان بر مزیت رقابتی شرکت با تبیین نقش تصویر و اعتبار برند (شرکت مورد مطالعه در صنعت ساختمان) دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیر روابط بیرونی مدیر و سازمان بر مزیت رقابتی شرکت با تبیین نقش تصویر و اعتبار برند (شرکت مورد مطالعه در صنعت ساختمان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر روابط بیرونی مدیر و سازمان بر مزیت رقابتی شرکت با تبیین نقش تصویر و اعتبار برند (شرکت مورد مطالعه در صنعت ساختمان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تاثیر روابط بیرونی مدیر و سازمان بر مزیت رقابتی شرکت با تبیین نقش تصویر و اعتبار برند (شرکت مورد مطالعه در صنعت ساختمان) :
تعداد صفحات :۳۷
سازمانها برای داشتنمزیترقابتیوبقایطولانیمدتدربازار،نیازمندتصویریقوی هستند و این تصویر میتواند حاصل روابط قوی مدیران و سازمان باشد. این تحقیق با استفاده از دیدگاه رابطهای از تئوری مزیت رقابتی و با هدف تحلیل نقش مؤلفههای ناملموسی چون روابط و برند سازمانی بر مزیت رقابتی انجام شدهاست. سطح تحلیل تحقیق، شرکتها هستند. از توزیع پرسشنامهای در بین پانصد شرکت حاضر در سیزدهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت ساختمان، بهعنوان ابزار تحقیق استفاده شدهاست. روایی محتوا و اجزای آن با روشهای گوناگون کمی، سنجیده شد. پایایی آن با استفاده از روش آلفای کرونباخ میزان ۸۲/۰ بودهاست. نتایج، نشاندهندهی تأثیر بیشتر روابط سازمانی بر تصویر برند نسبت به روابط مدیران است. تصویر شرکت تأثیر بسیار بالایی بر شهرت شرکت، بهخصوص شاخص حرفهایگری دارد. اعتبار برند شرکت تأثیر بالایی بر مزیت رقابتی و بهخصوص بر انعطاف استراتژیک سازمان دارد. شهرت داشتن به حرفهای گری را میتوان بسیار مهمتر از بعد قابلیت اعتماد در کسب مزیت رقابتی دانست. پیشنهادها میتواند تمرکز مدیران بر کیفیت روابط و کمیت در شبکههای بین سازمانی برای ارائهی تصویر مناسبتر و همچنین توجه به شرایط تخصصی و محیط اقتصادی و سیاسی موجود در صنعت برای کسب مزیت است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.